Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Dzień dobry, bardzo prosiłabym o pomoc w sprawie wstrzymanej opcji wypłat PayU. Tydzień temu chcąc wypłacić pieniądze, zobaczyłam info że pasek do wypłacania środków jest na szaro. Pisało mi że muszę zweryfikować swoje konto wysyłając dokument i to zrobiłam i w dalszym ciągu nic się nie zmieniło i trwa weryfikacja. Miała trwać do 3 dni a mija już 6 dzień i dalej konto do wypłat jest zablokowane. Bardzo proszę o interwencję w tej sprawie bo jest to mega irytujące.
@oldziaczek_pl poprosiłam już zespół o sprawdzenie statusu Twojej weryfikacji, więc poczekaj proszę na dalsze informacje ode mnie. Gdy tylko je dostanę, wrócę do Ciebie tutaj.
@oldziaczek_pl jak obiecałam wracam z informacją, że wypłaty są już aktywne na Twoim koncie i widzę, że już ją zleciłaś, więc środki znajdą się na Twoim koncie maksymalnie do końca dzisiejszego dnia.