Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
proszę pomyśleć nad wyświetlaniem (w panelu sprzedanych przedmiotów) datę do kiedy należy dany towar wysłać.
@e-haft bez sensu. Przecież sam wiesz jaki termin na wysyłkę zadeklarowałeś(-aś).
no nie bez sensu, jeden przedmiot wysyłam w ten sam dzień, a inny w ciągu 10 dni.
I teraz pamiętaj wszystko - kiedy i co.....
@medalik_2009, bo określamy ten czas na podstawie przewidywanego czasu dostawy, a ten wyliczamy na podstawie zarówno deklaracji sprzedającego jak i historycznych danych na temat faktycznego czasu dostawy.
@la_nika no to dopiero jest bez sensu 🙂
A wystarczy tylko wyświetlić licznik, który będzie wyświetlał ile mi zostało do deadline, będzie to informować osobę obsługujący i motywować do terminowość.
Prosta informacja a dużo by pomogła.
@e-haft dziękuję za Twoja sugestię! Myślę, że wprowadzenie takiej funkcji wydaje się proste tylko w teorii, ale przekazałam Twoją opinię do odpowiedniego zespołu.