Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam problem z kurierem DHL który obsługuje Allegro Delivery. Zamawiam podjazd po odbiór paczek w godz 13-15. Kurier przyjeżdża o 11 lub wcześniej i informuje że albo odbiera teraz paczki które są gotowe albo wcale. Powoduje to problem że zostają mi paczki których kurier nie odbiera mimo zleceń podjazdu na ten dzień. Najświeższy przykład z wczoraj nr podjazdu AD2227935 paczka leży do dziś. Tracę przez jakość sprzedaży a w następstwie spadną mi obroty. Co mogę z tym zrobić
U nas był przedstawiciel handlowy z DPD i mówi ze kurier będzie odbierał paczki o 16. Przyjeżdża kurier o 12 bardzo zly bo jesteśmy 20 odbiorem z pytaniem że miał przyjechać o 16 😆
@remaldystrybucja "Co mogę z tym zrobić "
Teoretycznie - pisac reklamacje
Praktycznie - skrócić godziny wysyłki DHLem do 10 i dostosowac sie do kuriera
Jeśli skala jest mała to jest to walka z wiatrakami. Dopiero przy wiekszej skali kurierzy odczuwają skutki reklamacji
@_Likos_ w takim układzie allegro nie powinno dawać takich godzin do odbioru przesyłek 🙂 jest rejon to np. max do 11/12 o której tam gościu odbiera bo tak to jest reklamacja na usługę, ale do allegro a niech oni już walczą sobie z DHL
@sklep_solpio godziny odbioru są czysto teoretyczne 🙂
Ostatnio już nawet któryś widziałłem miał zanaczone odbiory 8-16 ( nie zajmuje sie nadawaniem wiec tylko mi to przemkneło jako ciekawostka) a to tylko znaczy że w tych godzinach kurier moze sie pojawić po paczki
A to nie znaczy że bedzie on o 16 . Jełsi przyjedzie 8:10 t także jest w wyznaczonej porze
Co do reklamacji to oczywiście mozna pisać tylko że przy takich brakach ludzi do pracy w kurierce to konczy sie własnie na pisaniu . No chyba że jesteś dużym nadawcą.
U nas już coraz czesciej przyjeżdzają po paczki migranci. Oni tez je rozwoza. Nie znaja nawet dobrze liter bo piszą cyrylicą i czasem kurier pyta co jest napisane na etykiecie bo musi ją dostarczyc do nastepnego odbiorcy.... ot taka kurierska rzeczywistość.
Chca kupujacy paczki za darmo albo za półdarmo - to obsługa jest taka jaka jest
A pisanie reklamacji ????? MOzna pisac. Tylko że nikt nie bedzie w stanie nic z tym zrobić
Podobny problem miałem w innych firmach kurierskich i tam złożenie kilku reklamacji skutkowało kontaktem z oddziału który odbiera paczki i dogadaniu się. Ponieważ tutaj jest allegro Delivery składam reklamację do allegro. Niewysłanie paczki w terminie wiąże się z konsekwencjami ze strony Allegro oraz ewentualnym negatywem. A co jak kurier jutro przyjedzie o 8 a zamówienia złożone do godz. 11 wysyłam tego samego dnia. Jeżeli nie ma możliwości aby kurier nie przyjeżdżał w tych godzinach to proszę nie dawać takiej opcji w systemie nadawczym.
@remaldystrybucja napisał "
@remaldystrybucja podaj proszę numer przykładowego zamówienia, które nie zostało odebrane mimo zamówionego podjazdu. Zgłoszę to do weryfikacji. Natomiast jeżeli chodzi o jakość: jeśli przesyłka nie została odebrana, a podjazd był zamówiony w deklarowanym terminie nadania, możemy wykluczyć takie zamówienie z twojej jakości w aspekcie terminowości wysyłki.
nr zamówienia: c7289cf0-2b24-11f0-a0c0-2dce64c9baac
@remaldystrybucja dzięki! Zgłosiłam już prośbę o interwencję w DHL w tej sprawie. Zamówienia 5d1537e0-2a4f-11f0-8a03-55954dc94386; 10b6be00-2a4f-11f0-a1e7-7ba2e49c5207 przekazałam do wykluczenia. Te zamówienie c7289cf0-2b24-11f0-a0c0-2dce64c9baac nie jest jeszcze opóźnione, nie możemy więc na ten moment wykluczyć.
i jeszcze z przedwczoraj: