Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kogo mogę prosić o wykluczenie opinii negatywnej. Jak to się załatwia?
Z automatu likwiduje ostatniego najnowszego nego z ost 30dni
to ja wiem, chodzi o to że klient niesłusznie dał łapke w dół, i co mogę z tym zrobić ?
@WodnaKraina00 słusznie , niesłusznie , brak treści w ocenie , nic nie zrobisz , możesz tylko dogadać się z pacj-klientem .
niestety nie da rady, próbowałam
@WodnaKraina00 Jedna negatywna opinia nie jest liczona do statystyk automatycznie, nie trzeba o to prosić 🐭
Może nasze panie przybliżą temat? @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Czyli jutro nie polecą mi punkty w dół za to ?
@WodnaKraina00 nie polecą , pierwsza w miesiącu liczy się tylko do średniej