anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

wykluczanie opinii negatywnej

WodnaKraina00
#9 Pomysłodawca#

Kogo mogę prosić o wykluczenie opinii negatywnej. Jak to się załatwia?

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

az1rael
#21 Demiurg#

Z automatu likwiduje ostatniego najnowszego nego z ost 30dni 

oznacz moderatorów

WodnaKraina00
#9 Pomysłodawca#

to ja wiem, chodzi o to że klient niesłusznie dał łapke w dół, i co mogę z tym zrobić ?Zrzut ekranu 2024-08-26 162652.pngZrzut ekranu 2024-08-26 163958.png

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@WodnaKraina00 słusznie , niesłusznie , brak treści w ocenie , nic nie zrobisz , możesz tylko dogadać się z pacj-klientem .

oznacz moderatorów

WodnaKraina00
#9 Pomysłodawca#

niestety nie da rady, próbowałam

oznacz moderatorów

SpeedyGonzalezz
#12 Orędownik#

@WodnaKraina00 Jedna negatywna opinia nie jest liczona do statystyk automatycznie, nie trzeba o to prosić 🐭

Może nasze panie przybliżą temat?  @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

--------------------------------------------------
Najszybsza mysz w całym Meksyku
oznacz moderatorów

WodnaKraina00
#9 Pomysłodawca#

Czyli jutro nie polecą mi punkty w dół za to ?

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@WodnaKraina00 nie polecą , pierwsza w miesiącu liczy się tylko do średniej 

oznacz moderatorów