Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Proszę o wykluczenie z jakości sprzedaży (wysyłka w terminie), chodzi o zamówienie
nr 24e907d0-46d7-11f0-a733-a1ab276fa7c7
Paczka zostala nadana w paczkomacie paczkomat 12 czerwca rano ( zgodnie z terminem) kurier odebrał inne paczki, natomiast tą jedną zostawił i odebrał ją dwa później, dopiero 14 czerwca.
@MonikaBerger zgłosiłem zamówienie do wykluczenia z jakości. Jutro nie będziesz widział tego zamówienia w jakości.
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Również proszę o wykluczenie z oceny jakości sprzedaży zamówień:
- 043a2cd0-7481-11f0-accd-919e2c9f7d44,
- c86898e0-75d4-11f0-9521-391bbadbbef9,
- fe8f40c0-75ef-11f0-b00a-9df3a2e1e5ae.
Kurier InPost nie podjechał po paczki w dniu złożenia zlecenia podjazdu. Zlecenie zostało złożone prawidłowo, w terminie i w ramach godzin granicznych.
@koszyk2211 bardzo mi przykro, ale nie możemy dziś wykluczyć tych zamówień, bo w naszym systemie nie są jeszcze zaliczone jako opóźnione. Termin na ich dostarczenie minie o północy, więc napisz proszę do nas w tej sprawie ponownie jutro.
Dziękuję.