anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wymiana towaru na inny po terminie

kadus_ms_fb
#9 Pomysłodawca#

@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ 

Witam. Klient zakupił u mnie towar. Termin zwrotu już dawno minął. Napisał wiadomość że chciałby wymienić na inny. Wiem że nie muszę ale chciałabym iść na rękę klientowi. Jak to najlepiej zrobić by nie ponosić kosztów ? 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

Client:128117527
#9 Pomysłodawca#

Dogadać się, przecież allegro nie poniesie kosztów za was.

oznacz moderatorów

milka1234567890
#18 Luminarz#

A co ustaliliście między sobą, niech odeśle a ty wyślesz skoro wyraziłeś zgodę.

oznacz moderatorów

kadus_ms_fb
#9 Pomysłodawca#

Narazie jeszcze nic nie ustaliliśmy. Zastanawiam się co zaproponować.

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

Ktoś musi za to zapłacić - Ty, kupujący albo dogadujecie się np. 50/50. 

oznacz moderatorów