anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wymiana towaru

sklepnet88
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry, 

Powiedzcie mi proszę jak wygląda procedura wymiany towaru, a więc klient zamówił lampkę, napisał ze raz mu działa raz nie działa,  i chciałby nową, wysłał mi ta popsutą przez smarta i teraz moje pytanie jak ja powinnam odesłać nową? czy jest jakąś zakładka żeby wygenerować nową etykietę? nie widzę tam nigdzie wymień, wyślij, widzę zwrot płatności, ale On chce nowa lampkę... proszę o rady 🙂 z góry dziękuje pozdrawiam 

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

mdrogeria
#21 Demiurg#

sklepnet88 musisz wygenerować nową etykietę i opłacić przesyłkę do klienta .

oznacz moderatorów

sklepnet88
#8 Zapaleniec#

aha ok, ale nie musze tam nigdzie nic odznaczać albo zaznaczać że wymieniono albo coś? 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

sklepnet88 nie , tylko wysyłasz . Dobrze jest poinformować klienta o nadaniu przesyłki mailem lub tel .

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

To nie jest żadna wymiana, tylko reklamacja. Wysyłasz nowy towar na swój koszt dowolną metodą.

oznacz moderatorów

sklepnet88
#8 Zapaleniec#

aha no ok, w takim razie dziękuję i pozdrawiam 🙂

oznacz moderatorów

RED
#17 Koryfeusz#

@sklepnet88 nie musisz wysyłać nowej lampki

to tylko twoja wola

- możesz również zwrócić pieniądze za towar niezależnie od roszczeń Kupującego i to kończy reklamację

 

oznacz moderatorów