Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Powiedzcie mi proszę jak wygląda procedura wymiany towaru, a więc klient zamówił lampkę, napisał ze raz mu działa raz nie działa, i chciałby nową, wysłał mi ta popsutą przez smarta i teraz moje pytanie jak ja powinnam odesłać nową? czy jest jakąś zakładka żeby wygenerować nową etykietę? nie widzę tam nigdzie wymień, wyślij, widzę zwrot płatności, ale On chce nowa lampkę... proszę o rady 🙂 z góry dziękuje pozdrawiam
sklepnet88 musisz wygenerować nową etykietę i opłacić przesyłkę do klienta .
aha ok, ale nie musze tam nigdzie nic odznaczać albo zaznaczać że wymieniono albo coś?
sklepnet88 nie , tylko wysyłasz . Dobrze jest poinformować klienta o nadaniu przesyłki mailem lub tel .
To nie jest żadna wymiana, tylko reklamacja. Wysyłasz nowy towar na swój koszt dowolną metodą.
aha no ok, w takim razie dziękuję i pozdrawiam 🙂
@sklepnet88 nie musisz wysyłać nowej lampki
to tylko twoja wola
- możesz również zwrócić pieniądze za towar niezależnie od roszczeń Kupującego i to kończy reklamację