Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Klientka kupiła u mnie płaszczyk , po odebraniu przesyłki stwierdziła że kolor jej nie odpowiada i chciała by wymienić na inny. Kupująca ma Smart-a.
Czy jest możliwa wymiana towaru , bez procedury zwrotu , i ponownego zakupu. ?
Pozdrawiam.
A to jak już sobie obie życzycie. Można poza Allegro, czego co prawda nie polecam, ale to wyłącznie w gestii stron jest określenie dalszych warunków umowy. Albo "legalnie" przez zwrot i ponowne dosłanie.
@silvanaodziez Wymiana zawsze jest możliwa kwestia kosztów 🙂
Jak masz darmowy zwrot to niech klient z niego skorzysta i odeśle za darmo oraz pokryje koszt wysyłki z powrotem do siebie 🙂
Jak chcecie ominąć darmowy zwrot nie wiem po co, może spakować zapłacić za wysyłkę i odesłanie 🙂
A najlepiej niech dokona zwrotu, oddaj za towar i niech kupi ponownie to samo za smartem, bezie klient miał wymianę za darmo 😄