anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

wypłacenie dostępnych środków przez PayU

SilwerW
#7 Wielbiciel#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 
Mam problem z wypłaceniem środków, od kilku dni mam informację o dostępnych środkach i automatycznym wypłacaniu przez payu, ale każdorazowo po kliknięciu wypłać w historii transakcji automatycznie pojawia mi się informacja o anulacji. W jaki sposób mogę wypłacić zgromadzone środki? 

SilwerW_0-1715100979986.png

SilwerW_1-1715101023408.png

 

 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@SilwerW potwierdź proszę, czy rachunek 9011*********40386 to Twój aktualny i poprawny rachunek do wypłat? 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

SilwerW
#7 Wielbiciel#

Tak potwierdzam, to aktualny i poprawny rachunek do wypłat

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@SilwerW ok, dziękuję! Działam w tej sprawie, ale pewnie dopiero jutro otrzymam odpowiedź, więc poproszę jeszcze o cierpliwość, dam znać! 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@SilwerW przepraszam, że czekałeś! Możesz już wypłacać środki z konta, problem nie powinien się powtórzyć. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów