Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Mam problem z wypłaceniem środków, od kilku dni mam informację o dostępnych środkach i automatycznym wypłacaniu przez payu, ale każdorazowo po kliknięciu wypłać w historii transakcji automatycznie pojawia mi się informacja o anulacji. W jaki sposób mogę wypłacić zgromadzone środki?
@SilwerW potwierdź proszę, czy rachunek 9011*********40386 to Twój aktualny i poprawny rachunek do wypłat?
Tak potwierdzam, to aktualny i poprawny rachunek do wypłat
@SilwerW ok, dziękuję! Działam w tej sprawie, ale pewnie dopiero jutro otrzymam odpowiedź, więc poproszę jeszcze o cierpliwość, dam znać!
@SilwerW przepraszam, że czekałeś! Możesz już wypłacać środki z konta, problem nie powinien się powtórzyć.