Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam ,
Mam problem mianowicie jeśli chcę wypłacić pieniądze na rachunek bankowy pojawia sie komunikat ; Wypłata środków jest niemożliwa . Rachunek nie został jeszcze zweryfikowany przez żadnego z operatorów... Przy ustawieniach Zweryfikuj Dane Firmy mam zegar i jest napisane : Weryfikujemy dane twojej firmy , skan dowodu wysłałem i czekam . Czy mogę prosić o rozwiązanie problemu , pokierowanie co mogę w tej sytuacji zrobić? @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@Garbson Niby jak, a tu co widzisz, aktywowałeś konta do wypłat:https://help.allegro.com/sell/pl/c/konto-do-wyplat
Cześć @Garbson. Widzę, że doradca już kontaktował się z Tobą w tej sprawie, w korespondencji o numerze 43717106. Proszę, kontynuuj korespondencję w tym zgłoszeniu - już to wyjaśniamy.