Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Po kilku latach sporadycznego (ale bezproblemowego) wypłacania pieniędzy, zupełnie niespodziewanie (bo niczego nie zmieniałem w swoich danych) możliwość wypłacania pieniędzy od kupujących została mi zablokowana. Wykonałem przelewy za złotówkę - już trzykrotnie weryfikacja danych została odrzucona (przypomnę - działało to od lat i nie zmieniłem ani danych osobowych ani banku). Zaczynam robić się niecierpliwy i zmęczony a MOJE pieniądze są przetrzymywane przez PayU i nie mam do nich żadnego dostępu. Nie wiem nawet co mogłoby się nie zgadzać w tych danych, sprawdziłem WSZYSTKO łącznie z kropkami i przecinkami. Proszę o pomoc.
Dane konta są zgodne >allegro i bankowego? @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@Acidov była obowiązkowa weryfikacja na podstawie dowodu osobistego, pewnie dostałeś maila że jak nie prześlesz stracisz możliwość wypłat 😞
PayU ani razu nie wspomniało, że moje dane są odrzucane z powodu braku zdjęcia dowodu osobistego tylko ze względu na niezgodność z danymi bankowymi (przypomnę - tymi samymi których używam do wypłat od lat). Inna sprawa, że żadnej niezgodności nie widzę.
Niezgodność z bankowymi to nie jest to?🤔
@Acidov w zeszłym roku każdy dostał maila że ma przesłać skan dowodu, bo inaczej blokują wypłaty 😞 skoro miałeś wszystko bez zmian i została zablokowana wypłata to albo przez brak skanu dowodu albo allegro po sprzedaży dało blokadę dla bezpieczeństwa, jak kupujący otrzyma towar to ściągną 🙂
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@Acidov Konsultuję Twoją sprawę. Kiedy dostanę odpowiedź, odezwę się ponownie.
@Acidov Otrzymałam potwierdzenie tego, co wcześniej pisał tu @kostas11 - musisz przesłać dokument potwierdzający tożsamość. Dokument załączysz w zakładce Ustawienia wypłat.
Spróbuję ale wskazówki Allegro są niejasne, od tygodnia otrzymuję powtarzający się komunikat o niezgodności danych z banku.
Właśnie po raz czwarty odrzucono moje dane (tym razem już po wysłaniu zdjęcia dowodu osobistego). Od tygodnia nie mam dostępu do swoich pieniędzy - czy wyście tam wszyscy powariowali? Podkreślam raz jeszcze - niczego nie zmieniałem w swoich danych - tych samych, których używałem do wypłat od lat!
@Acidov a masz identyczne dane Konat allegro - Konta bankowego - Dowodu osobistego ?
Oczywiście! Jak już wspomniałem ja tych danych używałem do wypłat na Allegro od lat! Nic się nie zmieniło.
Wiele tygodni byłem straszony blokadami, o ile nie zweryfikuję danych. Dokonałem przelewów i na PayU, i Przelewach24. Po długim czasie żółte straszydła w zakładce "Środki i historia operacji" zniknęły, wszystko działa. Aż tu wczoraj wieczorem dostaję @: "Zakończenie procesu weryfikacji Twoich danych i jego następstwa" i w treści: "Drogi Użytkowniku,
W związku z tym, że w dalszym ciągu nie otrzymaliśmy od Ciebie dokumentów, które są niezbędne do przeprowadzenia przez operatora płatności PayU okresowej weryfikacji oraz aktualizacji Twoich danych* informujemy, że PayU nie będzie mogło dłużej świadczyć dla Ciebie usług w ramach serwisu Allegro.
W załączeniu do niniejszej wiadomości przesyłamy Wypowiedzenie umowy o świadczenie usług płatniczych przez PayU."
To się grzecznie zapytuję, czy ktoś nad tym panuje? Mimo wszystko liczę, że to nieporozumienie, a nie próba wypuszczenia moich prywatnych danych w szeroki świat.
Dla ułatwienia dodam, że weryfikację przelewem przechodziłem w tym roku, a sprzedaję (ostatnio sporo bo mnie przycisnęło) tylko na Lokalnie, nie jestem firmą.
Pytam też jak można zweryfikować swoją tożsamość nie robiąc głupstw, przed jakimi ostrzega choćby GIODO
@igolek skonsultuję Twoje zgłoszenie i wrócę do Ciebie z odpowiedzią. 🙂
Dziękuję. Nerwy mnie poniosły bo wczoraj napisane, że nie mogę wypłacić, dziś wypłaciłem. Skorzystałem więc z linku do PayU, zrobiłem zdjęcie (chcieli tylko tył więc i tak nieźle), wyciąłem część bez istotnych, a zawartych w formularzu, danych i w puste miejsca wpisałem "dla weryfikacji PayU", czy jakoś tak. Po paru minutach dostałem @, że mogę już wypłacać.
Zadziałało ale mam żal do A o brak jakiejkolwiek chęci pomocy, wyjaśnienia i ułatwienia. Były przelewy, mam profil zaufany, a muszę robić rzeczy niebezpieczne błądząc po omacku.
W końcu to nie mój operator płatności, a Wasz, drogie A.
@igolek przykro mi, że ta sytuacja wywołała u Ciebie negatywne odczucia. Jesteśmy w stałym kontakcie z operatorem PayU. Otrzymałam informację, że wszystko jest w porządku, a wypowiedzenie powinno zostać wycofane. 🙂