anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wypłaty z PayU

MAMY ROZWIĄZANIE!
Acidov
#7 Wielbiciel#

Po kilku latach sporadycznego (ale bezproblemowego) wypłacania pieniędzy, zupełnie niespodziewanie (bo niczego nie zmieniałem w swoich danych) możliwość wypłacania pieniędzy od kupujących została mi zablokowana. Wykonałem przelewy za złotówkę - już trzykrotnie weryfikacja danych została odrzucona (przypomnę - działało to od lat i nie zmieniłem ani danych osobowych ani banku). Zaczynam robić się niecierpliwy i zmęczony a MOJE pieniądze są przetrzymywane przez PayU i nie mam do nich żadnego dostępu. Nie wiem nawet co mogłoby się nie zgadzać w tych danych, sprawdziłem WSZYSTKO łącznie z kropkami i przecinkami. Proszę o pomoc.

oznacz moderatorów
15 ODPOWIEDZI 15
LEW433
#21 Demiurg#

Dane konta są zgodne >allegro i bankowego? @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@Acidov była obowiązkowa weryfikacja na podstawie dowodu osobistego, pewnie dostałeś maila że jak nie prześlesz stracisz możliwość wypłat 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów
Acidov
#7 Wielbiciel#

PayU ani razu nie wspomniało, że moje dane są odrzucane z powodu braku zdjęcia dowodu osobistego tylko ze względu na niezgodność z danymi bankowymi (przypomnę - tymi samymi których używam do wypłat od lat). Inna sprawa, że żadnej niezgodności nie widzę.

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Niezgodność z bankowymi to nie jest to?🤔

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@Acidov w zeszłym roku każdy dostał maila że ma przesłać skan dowodu, bo inaczej blokują wypłaty 😞 skoro miałeś wszystko bez zmian i została zablokowana wypłata to albo przez brak skanu dowodu albo allegro po sprzedaży dało blokadę dla bezpieczeństwa, jak kupujący otrzyma towar to ściągną 🙂

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

________
Κώστας
oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Acidov Konsultuję Twoją sprawę. Kiedy dostanę odpowiedź, odezwę się ponownie.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Acidov Otrzymałam potwierdzenie tego, co wcześniej pisał tu @kostas11 - musisz przesłać dokument potwierdzający tożsamość. Dokument załączysz w zakładce Ustawienia wypłat.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Acidov
#7 Wielbiciel#

Spróbuję ale wskazówki Allegro są niejasne, od tygodnia otrzymuję powtarzający się komunikat o niezgodności danych z banku.

oznacz moderatorów
Acidov
#7 Wielbiciel#

Właśnie po raz czwarty odrzucono moje dane (tym razem już po wysłaniu zdjęcia dowodu osobistego). Od tygodnia nie mam dostępu do swoich pieniędzy - czy wyście tam wszyscy powariowali? Podkreślam raz jeszcze - niczego nie zmieniałem w swoich danych - tych samych, których używałem do wypłat od lat!

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@Acidov a masz identyczne dane Konat allegro - Konta bankowego - Dowodu osobistego ?

________
Κώστας
oznacz moderatorów
Acidov
#7 Wielbiciel#

Oczywiście! Jak już wspomniałem ja tych danych używałem do wypłat na Allegro od lat! Nic się nie zmieniło.

oznacz moderatorów
igolek
#10 Popularyzator#

Wiele tygodni byłem straszony blokadami, o ile nie zweryfikuję danych. Dokonałem przelewów i na PayU, i Przelewach24. Po długim czasie żółte straszydła w zakładce "Środki i historia operacji" zniknęły, wszystko działa. Aż tu wczoraj wieczorem dostaję @: "Zakończenie procesu weryfikacji Twoich danych i jego następstwa" i w treści: "Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że w dalszym ciągu nie otrzymaliśmy od Ciebie dokumentów, które są niezbędne do przeprowadzenia przez operatora płatności PayU okresowej weryfikacji oraz aktualizacji Twoich danych* informujemy, że PayU nie będzie mogło dłużej świadczyć dla Ciebie usług w ramach serwisu Allegro.

W załączeniu do niniejszej wiadomości przesyłamy Wypowiedzenie umowy o świadczenie usług płatniczych przez PayU."

To się grzecznie zapytuję, czy ktoś nad tym panuje? Mimo wszystko liczę, że to nieporozumienie, a nie próba wypuszczenia moich prywatnych danych w szeroki świat.

Dla ułatwienia dodam, że weryfikację przelewem przechodziłem w tym roku, a sprzedaję (ostatnio sporo bo mnie przycisnęło) tylko na Lokalnie, nie jestem firmą.

Pytam też jak można zweryfikować swoją tożsamość nie robiąc głupstw, przed jakimi ostrzega choćby GIODO

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@igolek skonsultuję Twoje zgłoszenie i wrócę do Ciebie z odpowiedzią. 🙂

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów
igolek
#10 Popularyzator#

Dziękuję. Nerwy mnie poniosły bo wczoraj napisane, że nie mogę wypłacić, dziś wypłaciłem. Skorzystałem więc z linku do PayU, zrobiłem zdjęcie (chcieli tylko tył więc i tak nieźle), wyciąłem część bez istotnych, a zawartych w formularzu, danych i w puste miejsca wpisałem "dla weryfikacji PayU", czy jakoś tak. Po paru minutach dostałem @, że mogę już wypłacać.

Zadziałało ale mam żal do A o brak jakiejkolwiek chęci pomocy, wyjaśnienia i ułatwienia. Były przelewy, mam profil zaufany, a muszę robić rzeczy niebezpieczne błądząc po omacku.

W końcu to nie mój operator płatności, a Wasz, drogie A.

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@igolek przykro mi, że ta sytuacja wywołała u Ciebie negatywne odczucia. Jesteśmy w stałym kontakcie z operatorem PayU. Otrzymałam informację, że wszystko jest w porządku, a wypowiedzenie powinno zostać wycofane. 🙂

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów