Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Po kilku latach sporadycznego (ale bezproblemowego) wypłacania pieniędzy, zupełnie niespodziewanie (bo niczego nie zmieniałem w swoich danych) możliwość wypłacania pieniędzy od kupujących została mi zablokowana. Wykonałem przelewy za złotówkę - już trzykrotnie weryfikacja danych została odrzucona (przypomnę - działało to od lat i nie zmieniłem ani danych osobowych ani banku). Zaczynam robić się niecierpliwy i zmęczony a MOJE pieniądze są przetrzymywane przez PayU i nie mam do nich żadnego dostępu. Nie wiem nawet co mogłoby się nie zgadzać w tych danych, sprawdziłem WSZYSTKO łącznie z kropkami i przecinkami. Proszę o pomoc.
Dane konta są zgodne >allegro i bankowego? @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@Acidov była obowiązkowa weryfikacja na podstawie dowodu osobistego, pewnie dostałeś maila że jak nie prześlesz stracisz możliwość wypłat 😞
PayU ani razu nie wspomniało, że moje dane są odrzucane z powodu braku zdjęcia dowodu osobistego tylko ze względu na niezgodność z danymi bankowymi (przypomnę - tymi samymi których używam do wypłat od lat). Inna sprawa, że żadnej niezgodności nie widzę.
Niezgodność z bankowymi to nie jest to?🤔
@Acidov w zeszłym roku każdy dostał maila że ma przesłać skan dowodu, bo inaczej blokują wypłaty 😞 skoro miałeś wszystko bez zmian i została zablokowana wypłata to albo przez brak skanu dowodu albo allegro po sprzedaży dało blokadę dla bezpieczeństwa, jak kupujący otrzyma towar to ściągną 🙂
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@Acidov Otrzymałam potwierdzenie tego, co wcześniej pisał tu @kostas11 - musisz przesłać dokument potwierdzający tożsamość. Dokument załączysz w zakładce Ustawienia wypłat.
Spróbuję ale wskazówki Allegro są niejasne, od tygodnia otrzymuję powtarzający się komunikat o niezgodności danych z banku.
Właśnie po raz czwarty odrzucono moje dane (tym razem już po wysłaniu zdjęcia dowodu osobistego). Od tygodnia nie mam dostępu do swoich pieniędzy - czy wyście tam wszyscy powariowali? Podkreślam raz jeszcze - niczego nie zmieniałem w swoich danych - tych samych, których używałem do wypłat od lat!
@Acidov a masz identyczne dane Konat allegro - Konta bankowego - Dowodu osobistego ?
Oczywiście! Jak już wspomniałem ja tych danych używałem do wypłat na Allegro od lat! Nic się nie zmieniło.
Wiele tygodni byłem straszony blokadami, o ile nie zweryfikuję danych. Dokonałem przelewów i na PayU, i Przelewach24. Po długim czasie żółte straszydła w zakładce "Środki i historia operacji" zniknęły, wszystko działa. Aż tu wczoraj wieczorem dostaję @: "Zakończenie procesu weryfikacji Twoich danych i jego następstwa" i w treści: "Drogi Użytkowniku,
W związku z tym, że w dalszym ciągu nie otrzymaliśmy od Ciebie dokumentów, które są niezbędne do przeprowadzenia przez operatora płatności PayU okresowej weryfikacji oraz aktualizacji Twoich danych* informujemy, że PayU nie będzie mogło dłużej świadczyć dla Ciebie usług w ramach serwisu Allegro.
W załączeniu do niniejszej wiadomości przesyłamy Wypowiedzenie umowy o świadczenie usług płatniczych przez PayU."
To się grzecznie zapytuję, czy ktoś nad tym panuje? Mimo wszystko liczę, że to nieporozumienie, a nie próba wypuszczenia moich prywatnych danych w szeroki świat.
Dla ułatwienia dodam, że weryfikację przelewem przechodziłem w tym roku, a sprzedaję (ostatnio sporo bo mnie przycisnęło) tylko na Lokalnie, nie jestem firmą.
Pytam też jak można zweryfikować swoją tożsamość nie robiąc głupstw, przed jakimi ostrzega choćby GIODO
Dziękuję. Nerwy mnie poniosły bo wczoraj napisane, że nie mogę wypłacić, dziś wypłaciłem. Skorzystałem więc z linku do PayU, zrobiłem zdjęcie (chcieli tylko tył więc i tak nieźle), wyciąłem część bez istotnych, a zawartych w formularzu, danych i w puste miejsca wpisałem "dla weryfikacji PayU", czy jakoś tak. Po paru minutach dostałem @, że mogę już wypłacać.
Zadziałało ale mam żal do A o brak jakiejkolwiek chęci pomocy, wyjaśnienia i ułatwienia. Były przelewy, mam profil zaufany, a muszę robić rzeczy niebezpieczne błądząc po omacku.
W końcu to nie mój operator płatności, a Wasz, drogie A.
@igolek przykro mi, że ta sytuacja wywołała u Ciebie negatywne odczucia. Jesteśmy w stałym kontakcie z operatorem PayU. Otrzymałam informację, że wszystko jest w porządku, a wypowiedzenie powinno zostać wycofane. 🙂