Wysłałam sprawny towar

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Witam. Kilkanaście dni temu sprzedałam licznik do samochodu, po 14 dniach klient zgłosił zwrot towaru ( towar uszkodzony ale paczka jest cała ) dziś dotarł do mnie towar. Jest całkowicie uszkodzony popękana obudowa.
- Ja wysłałam mu sprawny bez jakichkolwiek uszkodzeń co mam zrobić w zaistniałej sytuacji
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jeżeli to zwrot bez podania przyczyny, nie reklamacja to masz prawo potrącić zwrot środków o tyle o ile zmniejszyła się wartość przedmiotu, tak realnie.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Kupujący zrobił zwrot - towar uszkodzony ale paczka jest cała. Zastanawia mnie tylko fakt iż zrobił to w ostatnim 14 dniu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ma takie prawo, 14 dni na zwrot i 14 dni na odesłanie.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
A co w przypadku kiedy ja nie uznam reklamacji ? Jestem pewna w 100 % że wysłałam mu towar bez jakichkolwiek wad i uszkodzeń.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
To zwrot czy reklamacja przez kupującego? Oczywiście jeżeli masz pewność i dowody że towar otrzymał cały, sprawny możesz odrzucić reklamacje, wówczas kupujący może otworzyć dyskusję i tam należy udowodnić swoje racje, następnie ma wniosek do POK, a wówczas allegro, oczywiście jak nie udowodnisz swoich racji może, nie musi zablokować ci konto. To tylko jedna z możliwości.