
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam, sprzedałem pewien przedmiot na allegro lokalnie, dostałem wczesne video z wpisania kodu blik oraz sfinalizowania go natomiast status płatności nie zmienił się z rozpoczęty na zakończony. Klient otrzymał już swój przedmiot przez niefortunny zbieg zdarzeń ale tak czy inaczej już go dostał a po mimo godziny oczekiwania status się nie zmienił. Czy to możliwe, że po mimo godziny 22:XX przelew blik szedł tak długo do allegro ?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
do 5 minut powinieneś mieć środki w zakładce "Rozliczenia".

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nic nie mam, wszystko puste
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
☹️jakieś namiary na kupującego, jak masz to napisz że zgłaszasz na Policje.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Pytanie czy po mimo statusu "Rozpoczęty" są w stanie cokolwiek mi z tym zrobić :x
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jeżeli nic klikałeś w żaden link skierowany do jakieś płatności to środki ci nie znikną.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Prawdopodobnie jutro się dowiem czy to wszystko było oszustwem czy jednak uda mi się tego uniknąć.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nigdy nie wysyłaj dopóki nie masz kasy na koncie AF.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
A kupujący gdzie wysłał to video? na AllegroLokalnie?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Miałem z nim kontakt na FB
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Zapewne zostałeś oszukany jak nie masz kasy nie wysyłasz, stara zasada jak świat.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@AkaMornix przykro mi z powodu tej sytuacji. Wysłaliśmy już do kupującego wiadomość z przypomnieniem o niedokończonej transakcji. Mam nadzieję, że ureguluje płatność. Na przyszłość, tak jak radzi @LEW433 wstrzymaj się z wysyłką przedmiotu dopóki nie zobaczysz wpłaty w tej zakładce.
Moderatorka