Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam problem z wystawieniem nowego produktu. Wypełniam wszystkie wymagane dane (EAN również), na sam koniec dostaję komunikat:
"Wystąpił błąd- nie możemy wystawić oferty bez powiązanego produktu w tej kategorii. Wybierz z katalogu lub utwórz nowy produkt i połącz go ze swoją ofertą."
Pozdrawiam
@dobreprzeceny Cześć. 🙂 Czy w formularzu wystawiania wybierasz opcję [kontynuuj bez wybierania produktu]? Jeśli prawidłowo uzupełnisz parametry i dodasz zdjęcia, automatycznie dodamy nowy produkt do Katalogu.
Kolejną przyczyną może być to, że być może mamy taki produkt, ale w innej kategorii? Prześlij mi proszę screeny, żebym mogła sprawdzić cały formularz wystawiania.
Dzięki.
Rzeczywiście produkt jest , nie mogłam go wcześniej znaleźć.
Dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam