anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wysyłka z Czech zamiast z Polski

MAMY ROZWIĄZANIE!
Hermes-Trade
#7 Wielbiciel#

Tworząc cennik wysyłek do Czech zamiast kraj nadania PL zaznaczyłem z Czech.

Mam do zrealizowania wysyłkę, ale nie mogę wygenerować etykiety, ponieważ  w systemie jest ona jako krajowa - CZ>>CZ

Czy można to jakoś zmienić bieżące zamówienie, czy jedynie opcja aby klient z Czech anulował zamówienie i złożył powtórnie wybierając zaktualizowaną opcję dostawy ?

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Hermes-Trade Przykro mi, ale nie mamy możliwości zmiany w cenniku po sprzedaży. Popraw cennik i poproś klienta o anulowanie zamówienia 

oznacz moderatorów
Hermes-Trade
#7 Wielbiciel#

ok, dziękuję, mam nadzieję że klient z CZ tak zrobi, a co jeśli nie anuluje ?

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Hermes-Trade Możesz wygenerować etykietę poza Allegro

oznacz moderatorów
SzeblaJacek
#7 Wielbiciel#

A jak to zrobić?

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@SzeblaJacek Bezpośrednio na stronie przewoźnika, który ma zrealizować dostawę.

   Natalia
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów
SzeblaJacek
#7 Wielbiciel#

Próbowałem przez Allegro i mimo ustawienia cennika wysyłka z Polski mam taki komunikat

Błąd przetwarzania

Wybrana metoda dostawy nie może być użyta do wysyłki pomiędzy wybranymi krajami - wspierany kierunek to: CZ -> CZ

Pole "Dane nadawcy - adres" zawiera błędne dane: Kod pocztowy nadawcy ma niepoprawny format, powinien pasować do jednego ze wzorów: 99999, 999 99

oznacz moderatorów