Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Tworząc cennik wysyłek do Czech zamiast kraj nadania PL zaznaczyłem z Czech.
Mam do zrealizowania wysyłkę, ale nie mogę wygenerować etykiety, ponieważ w systemie jest ona jako krajowa - CZ>>CZ
Czy można to jakoś zmienić bieżące zamówienie, czy jedynie opcja aby klient z Czech anulował zamówienie i złożył powtórnie wybierając zaktualizowaną opcję dostawy ?
@Hermes-Trade Przykro mi, ale nie mamy możliwości zmiany w cenniku po sprzedaży. Popraw cennik i poproś klienta o anulowanie zamówienia
ok, dziękuję, mam nadzieję że klient z CZ tak zrobi, a co jeśli nie anuluje ?
@Hermes-Trade Możesz wygenerować etykietę poza Allegro
A jak to zrobić?
@SzeblaJacek Bezpośrednio na stronie przewoźnika, który ma zrealizować dostawę.
Próbowałem przez Allegro i mimo ustawienia cennika wysyłka z Polski mam taki komunikat
Błąd przetwarzania
Wybrana metoda dostawy nie może być użyta do wysyłki pomiędzy wybranymi krajami - wspierany kierunek to: CZ -> CZ
Pole "Dane nadawcy - adres" zawiera błędne dane: Kod pocztowy nadawcy ma niepoprawny format, powinien pasować do jednego ze wzorów: 99999, 999 99