Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, bardzo proszę o pomoc na Allegro w dotarciu do tego kupującego. Miałem ofertę z 60-dniowym czasem wysyłki, kupił, po czym narzekał, że czas dostawy jest długi, poinformowałem go, że może anulować zamówienie, a my zwrócimy mu 100% pieniędzy. Następnie anulował zamówienie - zwróciłem mu pieniądze, a on zostawił mi złą recenzję. Proszę, sprawdź tę sytuację i mam nadzieję, że usuniesz tę opinię, ponieważ to, co zrobił, jest niesprawiedliwe.
Identyfikator zamówienia: 159c4390-3211-11ef-8fcb-1956a43aedda
@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@ko_alka@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Tu obowiązuje regulamin a nie sprawiedliwość.
@Bukino Przykro mi, ale ten komentarz nie narusza naszego regulaminu, zatem nie mamy podstaw do jego usunięcia.
Jak można wystawić złą recenzję, jeśli przed zakupem czas dostawy był długi, według jakiej opinii może wystawić tę recenzję, jeśli nawet nie otrzymał produktu. To nie ma sensu.
😡