Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Z kim się skontaktować w przypadku kiedy DPD naliczyło sobie dodatkową opłatę za "Niestandardowa paczka" jak twierdzi?
Mimo, że za 100 paczek dokładnie identycznych nie mam dodatkowej opłaty. Rozmiary paczki mieszczą się w normach DPD.
@Decorello_art oni tak mają ....
Ten typ tak ma i albo się uodpornisz albo zmień dostawcę.
Także zauważyłem ze wiele paczek DPD nadawanych przez Allegro staje się niestandardowe. Myślę ze to taka polityka DPD aby lepiej zarobić na tych przesyłkach.
My osobiście wycofujemy się z nadawania za pośrednictwem Allegro, globalnie po tych wszystkich dopłatach wychodzi nieciekawie.
@Decorello_art Reklamację możesz złożyć tutaj.
Także w przypadku jeśli przesyłka była zrealizowana jako Allegro DPD w ramach Smarta?
@Decorello_art Tak. Natomiast jeśli reklamacja oraz odwołanie od niej zostaną rozpatrzone negatywnie, możesz w terminie 14 dni od otrzymania decyzji odmownej zwrócić się do nas z prośbą o pomoc (przez formularz kontaktowy).
Totalna bzdura! Odwołałam się i nic nie wskórałam bo DPD zażądało dowodów, że paczka była standardowa czyli zdjęcia spornej paczki!!! DPD to znana z kanciarstwa firma bo w swoim regulaminie nie wymagają fotografowania wysyłanych przesyłek, nie mówię już o coraz gorszej jakości usług /np. kurier zgłasza się po paczkę po 4 dniach od terminu obiecanego/ i o tym, że podwyższają opłatę raz w miesiącu!