zabiera mi punktu w czas nieobecności

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ dlaczego allegro zabiera mi punkty za brak odpowiedzi, mimo to że mam ustawione godzinę pracy od 8 do 16:30? załóżmy klient napisał o 19.30 w tej godzinie jestem po pracę i nie mogę odpisać. w takim razie po co istnieją te godziny?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Restaer-PL sprzedający na odpowiedź na wiadomość od kupującego ma 24h (czas nie jest liczony w dni wolne od pracy), więc punkty nie są odejmowane jeśli zmieścisz się w 24h na odpowiedź. Jeśli klient napisze o 19:30, a odpiszesz gdy przyjdziesz do pracy, spełnisz ten warunek.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@la_nika A czas urlopu też jest ustawowym czasem wolnym od pracy a odpowiadać na pytania czy dyskusje to raczej wymagacie?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@kolekcjoner608 gdy jest włączona przerwa w sprzedaży, sprzedający wciąż powinien odpowiadać na wiadomości zadane z poziomu oferty oraz na dyskusje w ciągu 24h.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@la_nika Wiem o tym ale podobać mi się to nie musi. O urlopie to ja decyduję i chciałbym wypoczywać na swoich warunkach . Osobiście zwykle w okresie urlopu nie mam wystawionych aukcji (po prostu ich nie ponawiam) ale zawsze może mnie załatwić pytanie (dlaczego pan obecnie nic nie wystawia?) które z racji urlopu może zostać przeoczone a po powrocie mogę zostać zblokowany. Dawniejsze rozwiązanie gdzie kupujący widział wpis o urlopie było bardziej czytelne i na czas urlopu sprzedawca powinien być zwolniony z niektórych obowiązków.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@kolekcjoner608 pamiętam, że już pialiśmy na ten temat i rozumiem Twoje podejście. Natomiast przypominam, że do jakości sprzedaży liczymy odpowiedź na wiadomości zadane są poziomu oferty, jeśli nie masz żadnych ofert, gdy jedziesz na wakacje, to kupujący nie zada pytania w ten sposób, czyli Twoja późniejsza odpowiedź nie będzie liczona w jakości.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@la_nika Trochę mnie uspokajasz ale niepokój i tak pozostaje . Ostatnio nawet miałem pytanie od osoby o wsparcie finansowe dla swojego dziecka . Nie mam nic przeciw takim prośbą i nie dziwię się że są do mnie kierowane gdyż wystawiam czasem dużo pozycji charytatywnie i niektóre fundacje mają mój namiar ale z konta tego nie zawsze korzystam (przeważnie gdy mam wystawione aukcje lub gdy wejdę tu na forum) ,jednak dla spokoju chciałbym mieć pewność że brak odpowiedzi na pytanie nie związane z aukcją nie zniszczy mi wizerunku i nie zblokuje konta tego jak i innych moich kont na allegro wraz z kontem firmowym.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@kolekcjoner608 jeżeli pytanie nie zostało zadane z poziomu oferty (a taką informację widzisz w centrum wiadomości) to nie liczymy czasu odpowiedzi do jakości sprzedaży.
Czyli jeśli taką prośbę otrzymałeś po prostu przez czat Centrum wiadomości lub w wiadomości e-mail, ale osoba pisząca nie kliknęła "zadaj pytanie" w Twojej ofercie, to nie policzymy czasu na odpowiedź na tę wiadomość.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
to dlaczego mam tu -65?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Restaer-PL jakiego konta to dotyczy? Jest to porównanie z poprzednim miesiącem, nie oznacza to, że zostało Ci odebrane 65 punktów tylko, że w porównaniu z zeszłym miesiącem otrzymałeś o 65 punktów mniej.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Liczy sie także pierwsza odpowiedź, tak dodam.😁