anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

zabiera mi punktu w czas nieobecności

Restaer-PL
#9 Pomysłodawca#

  @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ dlaczego allegro zabiera mi punkty za brak odpowiedzi, mimo to że mam ustawione godzinę pracy od 8 do 16:30?  załóżmy klient napisał o 19.30 w tej godzinie jestem po pracę i nie mogę odpisać. w takim razie po co istnieją te godziny? 

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Restaer-PL sprzedający na odpowiedź na wiadomość od kupującego ma 24h (czas nie jest liczony w dni wolne od pracy), więc punkty nie są odejmowane jeśli zmieścisz się w 24h na odpowiedź. Jeśli klient napisze o 19:30, a odpiszesz gdy przyjdziesz do pracy, spełnisz ten warunek. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

@la_nika A czas urlopu też jest ustawowym czasem wolnym od pracy a odpowiadać na pytania czy dyskusje to raczej wymagacie?

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@kolekcjoner608 gdy jest włączona przerwa w sprzedaży, sprzedający wciąż powinien odpowiadać na wiadomości zadane z poziomu oferty oraz na dyskusje w ciągu 24h. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

@la_nika Wiem o tym ale podobać mi się to nie musi. O urlopie to ja decyduję i chciałbym wypoczywać na swoich warunkach . Osobiście zwykle w okresie urlopu nie mam wystawionych aukcji (po prostu ich nie ponawiam) ale zawsze może mnie załatwić pytanie (dlaczego pan obecnie nic nie wystawia?) które z racji urlopu może zostać przeoczone a po powrocie mogę zostać zblokowany. Dawniejsze rozwiązanie gdzie kupujący widział wpis o urlopie było bardziej czytelne i na czas urlopu sprzedawca powinien być zwolniony z niektórych obowiązków.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@kolekcjoner608 pamiętam, że już pialiśmy na ten temat i rozumiem Twoje podejście. Natomiast przypominam, że do jakości sprzedaży liczymy odpowiedź na wiadomości zadane są poziomu oferty, jeśli nie masz żadnych ofert, gdy jedziesz na wakacje, to kupujący nie zada pytania w ten sposób, czyli Twoja późniejsza odpowiedź nie będzie liczona w jakości. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

@la_nika Trochę mnie uspokajasz ale niepokój i tak pozostaje . Ostatnio nawet miałem pytanie od osoby o wsparcie finansowe dla swojego dziecka . Nie mam nic przeciw takim prośbą i nie dziwię się że są do mnie kierowane gdyż wystawiam czasem dużo pozycji charytatywnie i niektóre fundacje mają mój namiar ale z konta tego nie zawsze korzystam (przeważnie gdy mam wystawione aukcje lub gdy wejdę tu na forum) ,jednak dla spokoju chciałbym mieć pewność że brak odpowiedzi na pytanie nie związane z aukcją nie zniszczy mi wizerunku i nie zblokuje konta tego jak i innych moich kont na allegro wraz z kontem firmowym.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@kolekcjoner608 jeżeli pytanie nie zostało zadane z poziomu oferty (a taką informację widzisz w centrum wiadomości) to nie liczymy czasu odpowiedzi do jakości sprzedaży. 
Czyli jeśli taką prośbę otrzymałeś po prostu przez czat Centrum wiadomości lub w wiadomości e-mail, ale osoba pisząca nie kliknęła "zadaj pytanie" w Twojej ofercie, to nie policzymy czasu na odpowiedź na tę wiadomość. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Restaer-PL
#9 Pomysłodawca#

RestaerPL_0-1710585272248.png

to dlaczego mam tu -65?

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Restaer-PL jakiego konta to dotyczy? Jest to porównanie z poprzednim miesiącem, nie oznacza to, że zostało Ci odebrane 65 punktów tylko, że w porównaniu z zeszłym miesiącem otrzymałeś o 65 punktów mniej. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Liczy sie także pierwsza odpowiedź, tak dodam.😁

oznacz moderatorów