Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Powodem naszego działania jest konieczność przeprowadzenia dodatkowej weryfikacji. W trosce o bezpieczeństwo transakcji i Twojego konta prosimy Cię o przesłanie:
- zdjęcia towaru wystawionego na sprzedaż wraz z umieszczonym obok niego Twoim dokumentem tożsamości,
- kolorowych zdjęć (nie skanów) obu stron Twojego dokumentu tożsamości,
- zdjęcia dokumentu tożsamości umieszczonego obok Twojej twarzy (selfie).
Na fotografiach powinny być widoczne: imię, nazwisko, data urodzenia i ważności dokumentu, zdjęcie oraz narożniki dokumentu. Pozostałe dane możesz zakryć np. paskiem papieru. Zdjęcia nie mogą być jednak w żaden sposób modyfikowane. Powinny być zrobione w dużej rozdzielczości. Przesłanie plików zgodnie z instrukcją przyspieszy procedurę weryfikacji.
Prośba o przesłanie wspomnianych zdjęć
Napisalam na numer +48798774826 i nadesłałam zdjęcia co napisane wyżej, odpisali mi ze mam szekac na sms z kodem a numer tel co jest wpisany na Allegro nieaktywny , prosili szekac i nic mi więcej nie odpisali . Jak mam rozblukowac swoje konto ?
@Client:49579042 - z tego co wiem to Allegro takie działania podejmuje emailem nie telefonem. Jaki telefon jest nieaktywny? Twój?
Tak ,moj numer
@Client:49579042 Musisz są z tą sprawą kontaktować się z Allegro:https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=28111aef-fc3d-4ee0-a94e-d1d7ac01fa65&subjectId=fed698b4-f...
@Client:49579042 nie piszesz przypadkiem przez WhatsApp? Bo przesyłamy kody z poziomu admina w naszych mediach społecznościowych w celu weryfikacji na aktualny numer telefonu. Daj znać.
@cloudcloud a cóż to za nowy sposób weryfikacji? zdjęcie przedmiotu razem z dowodem osobistym! Proszę o rozwiniecie tematu, bo nie zorientowany jestem😯
Tak , pisałam na WhatsApp
Wyjaśniam: weryfikacja konta jest przeprowadzona przez nas (jak zwykle, drogą mailową), natomiast @Client:49579042, zamiast odpisać na tego maila, skontaktowała się z nami przez WhatsApp, gdzie przeprowadzamy osobną weryfikację tożsamości osoby, która do nas pisze, poprzez wysłanie kodu SMS-em na numer wskazany w ustawieniach. A numer w ustawieniach okazał się nieaktualny.
@Client:49579042 najlepiej skontaktuj się z nami, odpisując na otrzymaną wiadomość e-mail - pomożemy.