Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Po sprzedaży produktu zostało mi zablokowane konto i możliwość wypłaty środków. Rozliczenia z Allegro są uregulowane, sprawa zgłoszona przez formularz z załączonymi zdjęciami. Jak długo są rozpatrywane takie sprawy? Nie podałem nr aukcji, bo nie mam nawet archiwalnego dostępu do zakończonych ogłoszeń. Czy moja sprawa pomimo tego jest w toku?
Dodatkowo kupujący zrobił przelew za aukcję, przesłał potwierdzenie wpłaty, a środków na koncie Allegro jak nie było, tak nie ma. Status nadal jest zablokowany, ale saldo konta powinno być aktualne.
@dom1n1c Cześć. Środki znajdują się u Operatora PayU w Allegro Finanse. Widzę jednak, że przesłane przez Ciebie pliki nie są wystarczające do odblokowania konta.
Miałem wysłać zdjęcia dowodu osobistego z obu stron - zostały przesłane.
Drugim dokumentem miał być zrzut ekranu potwierdzający, że konto na zewnętrznej stronie, na której dokonałem zakupu przedmiotu, który oferowałem na Allegro należy do mnie. Taki screen został przesłany dodatkowo z danymi, które potwierdzają nabycie towarów, które odsprzedaję. Nie rozumiem w takim razie dlaczego pliki "nie są wystarczające" skoro przesłałem nawet więcej niż było wymagane...
Przydałaby się jasna informacja co zrobić, ponieważ warunki z maila zostały spełnione, a konto nadal jest zablokowane. Miło, że Allegro chroni kupujących, ale jeśli będzie miało takie podejście do sprzedających, może spowodować odpływ handlujących, w kierunku domen, które chronią właściwie obie strony. A tak np. w moim przypadku "wisi" kilka tysięcy złotych, których nie mogę ruszyć, a następnych kilka jest zablokowanych przez Allegro Finanse. Obrót pieniądza to zysk, jego zamrożenie to strata. Każdy dzień zwłoki nie pozwala na zysk, czyli generuje stratę, której nikt mi nie zrekompensuje...
@dom1n1c rozumiem Twoje zdenerowanie jedneka decyzję o odlokowaniu konta może podjąć jedynie dział bezpieczeństwa. Zadaliśy dodatkowe pytania w sprawie nr. 20547125, bardzo proszę odpowiedz na tą wiadomość w korespondencji e-mailowej.
Ok, dziękuję za zainteresowanie sprawą. Jak tylko otrzymam maila, to odpiszę.
@dom1n1c już go otrzymałeś. Wysłaliśmy go 17 stycznia o 12:19, sprawdź to proszę na swojej skrzynce. Możesz wyszukać tą wiadomość wpisując numer sprawy: 20547125 w wyszukiwarkę poczty.
daj spokój z allegro oni już odliczają dni do upadku, ja sprzedaję obecnie na **piiip** i o dziwo dużo bardzo dużo osób korzysta z **piiip** na allegro tylko wchodzę poczytać problemy sprzedawców