anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zablokowane konto

MaxPol3213
#8 Zapaleniec#

Witam,

Zablokowali nam konto z powodu weryfikacji czy przedmioty, które sprzedajemy, faktycznie istnieją.

Dokumenty, które mieliśmy wysłać, zostały wysłane i prosimy o szybką odpowiedź.

Nr zgłoszenia:  08461883

 

 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@MaxPol3213 Widzę, że otrzymałeś odpowiedź wraz z instrukcją jak powinieneś postępować, żeby konto zostało odblokowane. Nie otrzymaliśmy jednak zdjęć, o które prosiliśmy, dlatego sugeruję, żebyś przesłał je ponownie w odpowiedzi na maila.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

MaxPol3213
#8 Zapaleniec#

Witam,

Jesteśmy firmą, nie rozumiem dlaczego miałbym wysyłać zdjęcie dowodu. 

Mogę przesłać zdjęcie maseczek na białej kartce gdzie będzie pieczątka naszej firmy.

Czy takie rozwiązanie jest ok? 

Rozumiem, że chodzi o weryfikację produktu 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@MaxPol3213 Postępuj zgodnie z wytycznymi, które otrzymałeś w mailu. Tylko wtedy osoby, które przeprowadzają weryfikację, będą mogły Ci pomóc.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

MaxPol3213
#8 Zapaleniec#

Wysłane, prosimy o szybką weryfikacje. 

oznacz moderatorów