Zablokowanie funkcji sprzedażowej z powodu braku weryfikacji u operatora płatności.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam,
W dniu dzisiejszym zablokowana została mi funkcja sprzedaży na allegro koncie prywatnym z powodu braku weryfikacji moich danych przez jednego z operatorów sprzedaży.
W ostatnim roku operator PayU weryfikował moje dane 2 krotnie aby teraz z zaskoczenia wypowiedzieć umowę z rzekomego powodu braku weryfikacji moich danych. Pierwsze moje pytanie jak to jest możliwe?
Drugie pytanie bezpośrednio do allegro dlaczego blokowana jest mi funkcjonalność całej sprzedaży przez brak zweryfikowania moich danych przez jednego z operatorów płatności? Jeśli operator nie chciał zweryfikować moich danych dlaczego pozwala się mu zaprzestać świadczenia usług?
Trzecie pytanie, dlaczego po "wypowiedzeniu" umowy przez operatora PayU zablokowano całą sprzedaż pomimo dostępności innego operatora płatności jakim są przelewy24? Tu nie nastąpiło żadne wypowiedzenie umowy?
4. Dlaczego po "wypowiedzeniu" umowy przez jednego z operatorów zablokowana jest cała sprzedaż na koncie jeśli mam też dostępność płatności przelewem tradycyjnym jak i odbioru osobistego z płatnością przy odbiorze?
5. Jak to jest, że proponuje mi się obecnie po zamknięciu sprzedaży założenie drugiego konta prywatnego aby móc dalej sprzedawać... o co Wam chodzi?! Dla zasady mam zrezygnować z konta po 15 latach pracy nad nim i budowy bazy klientów aby zmienić i zacząć od początku na nowym koncie?
Proszę dokonać weryfikacji po raz 3 moich danych jeśli jest to tak bardzo potrzebne i przywrócenie funkcji sprzedaży na posiadanym koncie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
My także nie znamy konkretów powodu odmowy, czy założenie nowego konta jest rozwiązaniem?> nie wiem ponieważ są tu posty że po takim założeniu Allegro blokuje do czasu wyjaśnienia sprawy na starym koncie, zapytajmy: @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
a jakie ma to znaczenie? Blokują konto aby założyć nowe z czym nie mają problemu. Weryfikacja danych nie przechodzi a oni mimo to zachęcają Cię abyś założył nowe konto. Czy to nie przeczy samemu sobie? Jawne oszustwo ze strony allegro.
Bez weryfikacji danych nie można mieć przecież konta. Właśnie przez ich brak blokują konto po czym bez problemy proponują założenie drugiego...

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@aniablasi bardzo mi przykro, ale nie mam możliwości pomocy w tej sytuacji. Tak jak napisaliśmy w sprawie nr 34806542, decyzja operatora jest ostateczna, a umowa została rozwiązana zgodnie z wcześniejszym wypowiedzeniem.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam. I tak jak poprzednicy po ponad 22 latach współpracy z Allegro (byłem z Wami na dobre i na złe) zostałem pozbawiony sprzedaży z powodu jakiejś weryfikacji płatności która wyglądała jak próba wyłudzenia danych - prośba o skan dowodu, mimo ze go mieliście. Nie rozumiem takiego działania. Widzę ze nie tylko ja.
Wsparcie mówi mi ze to operator PayU wypowiedział umowę - a jak to się ma do Allegro i opcji sprzedaży.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
według naszego prawa obowiązującego w PL każdy ma prawo wybrać z kim chce współpracować a z kim nie. Jeśli jeden z operatorów wypowiada umowę (bez znaczenia czym się kieruje) to w przypadku allegro dalej są dostępne inne opcje przyjmowania płatności - BLIK, przelew tradycyjny, płatność przy odbiorze jak i uwaga ... drugi operator płatności - PRZELEWY24.
Jakim prawem allegro odmawia korzystania z innych dostępnych wszystkim pozostałych form przyjmowania płatności?
Dlaczego allegro niejako przymusza do współpracy z jednym jedynym operatorem - PayU.
Czy takie działanie nie jest nielegalne, by opierać cała sprzedaż tylko od jednego operatora choć normalnie dostępnych jest kilka innych?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Schemat się powiela. Niby potrzebują weryfikacji i wyłudzają skan dokumentu. Jak go już otrzymują to twierdzą że weryfikacja nie przeszła i skan zagarniają a jednocześnie wypowiadają umowę. Działania iście legalne a wszystkiemu temu wtóruje allegro.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Co to jest z Tym Allegro że trzeba weryfikować konto ludziom co 14 lat mają Playu .Jakaś kpina to jest .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie wiem jak tam u fioletowego operatora, ale w PayU wymaga się aktualnych danych, w dowodzie osobistym dane zmieniają się np. co 10 lat, choćby jego numer, czy data ważności.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
No tak i jeszcze skan dowodu osobistego trzeba wysyłać .PESEL jest ten sam cały czas 🤗👊

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ato widzisz jest podejrzane. Przecież podobno usuwają zdjęcia dowodów po weryfikacji....

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@piotrek0402681 ustawodawca wymaga a oni tylko wykonują czynności

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Mam zablokowaną sprzedaż podejrzewam, że ze względu na PayU, była weryfikacja za pomocą przelewu i nie było aktywnego przycisku do wysłania dokumentów. Dlaczego wprowadzono blokadę sprzedażową?
Konto aktywne na allegro od ponad 20 LAT...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@kajar001 a jak chcesz sprzedawać bez możliwości wypłaty ??? zweryfikuj PayU i działaj dalej 🙂
Κώστας

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ale jak mam/miałem zweryfikować PayU?
Weryfikacja ozytuwnavbyła za pomocą przelewu i brak aktywnego przycisku do załączenia dokumentów.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ale jak mam/miałem zweryfikować PayU?
Weryfikacja ozytuwnavbyła za pomocą przelewu i brak aktywnego przycisku do załączenia dokumentów.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@kajar001 przykro mi, ale operator płatności wypowiedział umowę i dlatego dalsza sprzedaż na tym koncie nie jest możliwa.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Czyli co po 20 latach mam zakladac nowe konto, przecież zostanie zablokowane, jako niezgodne z regulaminem...
Czy można mieć dwa konta na te same dane?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
PayU po weryfikacji przelewem zadało dokumentu, który miałbyć zalaczony przez serwis Allegro.
W serwisie allegro PayU widniało jako zweryfikowane, bez możliwości dodania dokumentu tożsamości.
Sprawa zostaje zgłoszona do Sądu, jak i do UOKIKU, jak allegro dostanie kilkumilionową karę od UOKIKu, to może zacznie poważnie traktować użytkowników...

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@kajar001 można mieć dwa konta na te same dane. Przykro mi z powodu tej sytuacji, ale nie jestem w stanie nic więcej zrobić. Operator przesłał wiadomość e-mail w której informował, że w przypadku braku weryfikacji tożsamości, umowa zostanie wypowiedziana.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Tylko, ze tą weryfikację w formie przesłania dokumentu uniemożliwił serwis allegro gdyż PayU widniało i nadal widnieje jako zweryfikowane bez możliwości załączenia dokumentu. Za brak możliwości załązenia dokumentu przejścia dodatkowej weryfikacji odpowiada tylko i wyłącznie allegro, gdyż uniemożliwiło możliwości wysłania dokumentów. I właśnie to pójdzie w zawiadomieniu do UOKIKu.