anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zablokowanie funkcji sprzedażowej z powodu braku weryfikacji u operatora płatności.

drasker
#9 Pomysłodawca#

Witam,

W dniu dzisiejszym zablokowana została mi funkcja sprzedaży na allegro koncie prywatnym z powodu braku weryfikacji moich danych przez jednego z operatorów sprzedaży.

W ostatnim roku operator PayU weryfikował moje dane 2 krotnie aby teraz z zaskoczenia wypowiedzieć umowę z rzekomego powodu braku weryfikacji moich danych. Pierwsze moje pytanie jak to jest możliwe?

Drugie pytanie bezpośrednio do allegro dlaczego blokowana jest mi funkcjonalność całej sprzedaży przez brak zweryfikowania moich danych przez jednego z operatorów płatności? Jeśli operator nie chciał zweryfikować moich danych dlaczego pozwala się mu zaprzestać świadczenia usług?

Trzecie pytanie, dlaczego po "wypowiedzeniu" umowy przez operatora PayU zablokowano całą sprzedaż pomimo dostępności innego operatora płatności jakim są przelewy24? Tu nie nastąpiło żadne wypowiedzenie umowy?

4. Dlaczego po "wypowiedzeniu" umowy przez jednego z operatorów zablokowana jest cała sprzedaż na koncie jeśli mam też dostępność płatności przelewem tradycyjnym jak i odbioru osobistego z płatnością przy odbiorze?

5. Jak to jest, że proponuje mi się obecnie po zamknięciu sprzedaży założenie drugiego konta prywatnego aby móc dalej sprzedawać... o co Wam chodzi?! Dla zasady mam zrezygnować z konta po 15 latach pracy nad nim i budowy bazy klientów aby zmienić i zacząć od początku na nowym koncie?

 

Proszę dokonać weryfikacji po raz 3 moich danych jeśli jest to tak bardzo potrzebne i przywrócenie funkcji sprzedaży na posiadanym koncie.

oznacz moderatorów
104 ODPOWIEDZI 104

drasker
#9 Pomysłodawca#

@la_nikate pytania zadałem Tobie i od Ciebie oczekuje odpowiedzi. Po co tu jesteś?

Żeby odsyłać dalej mnie do maila, gdzie też odpisujecie nie na temat tylko nie jest to dostępne dla innych? Bądź też rzetelna w tym co mówisz... nie prosiłaś mnie o napisanie maila a twierdziłaś jedynie, że wszelkie odpowiedzi mam na mailu.

 

Tak wiec dalej nie posiadam informacji zwrotnej od Ciebie na zadane pytanie ani w rzekomym mailu pod sprawą którą piszesz również nie ma odpowiedzi na to pytanie jak bardzo nie próbowałabyś sie tym zasłonić. Czy ktoś u Was jest kompetentny by odpowiedzieć na pytanie:

"Dlaczego uzależniacie wszystko od operatora któremu nie można wierzyć a Wy odcinacie sprzedaż wszystkimi kanałami? PayU nie chce uczestniczyć w transakcjach dla mnie trudno... proszę zatem uruchomić mi ponownie pozostałe formy sprzedaży bez PayU (któremu nie zależy na współpracy)." ?

oznacz moderatorów

jagoda4455
#9 Pomysłodawca#

Jestem tego samego zdania . Płatność za pośrednictwem Payu to nie jedyna możliwość bo ja w każdej aukcji miałam opcje " odbiór osobistyi płatnośc przy odbiorze " więc pośrednik do moich pieniędzy nie jest mi potrzebny . Ja wcale nie zabiegałam o umowę z Payu , to allegro nas wszystkich zmusiło po wykluczeniu możliwości zapłaty bezpośredniej na konto  . Jeżeli bali się o prowizję to mogli wymyślić taki warunek żeby nie tracić prowizji. Ja po wielu latach nienagannej sprzedaży drobiazgów , których juz nie potrzebuję i 100% pozytywnych komentarzy dowiedziałam się , że moge założyć nowe konto i dalej sprzedawać ! ( cyt. z odpowiedzi allegro-
... "  Jeśli chciałby Pani kontynuować sprzedaż, to konieczna jest rejestracja nowego konta.
Może Pani nadal korzystać z konta jako kupujący...."
Pytam się po co mam tworzyć jakąś fikcję jak byłam wiarygodna i sprawdzalna na tym koncie które mam  od lat ?  Żadne moje dane nie uległy zmianie , nie zmieniłam nazwiska , adresu , konta bankowego itd. a scan dowodu nie mam zamiaru posyłać bo nie mam zaufania ani do parcowników Payu ani do pracowników allegro !

 

oznacz moderatorów

Livek
#9 Pomysłodawca#

 Allegro jaki macie problem z użytkownikami  których  sprzedaż blokujecie po całości  ,  chcą wybrać choćby opcje   pobranie przez kuriera  lub odbiór w punkcie płatność przy odbiorze. Payu stawia szlaban .Macie moje dane i takie same są w moim banku . Łapiecie ludzi w jakąś dziwaczną pułapke i przy okazji sami się zaplątujecie .Traktujecie ludzi jako swoich niewolników? . Jest 21 wiek szanowni 

oznacz moderatorów

drasker
#9 Pomysłodawca#

Poproszę o oba. Przez podejście "reprezentantów" allegro złoże już na pewno te pisma. Stracę czas ale trudno. Zobaczymy co odpowiedzą obydwie instytucje w tej sprawie.

oznacz moderatorów

napoleon1970
#9 Pomysłodawca#

przykro ?.....ta cala biurokracja i polityka allegro jest po to aby nakladac zniewolenie ......juz dawno mozna bylo to ulepszyc...np..........kupuje i przelewam srodki .sprzedajacy to widzi ale nie moze jeszcze wybrac srodkow...musi wyslac paczke .kiedy kupujacy otrzyma paczke zrobi potwierdzenie ze jest ok .sprzedajacy ma dostep juz do kasy..koniec tematu ..jesli przedmiot jest uszkodzony zwraca  i nie klika potwierdzenia zeby sprzedajacy mial srodki .czyli potwierdza lub zwraca.....dozucilbym tu jeszcze zeby sprawdzic przedmiot przed odebraniem......po jednej i drugiej stronie , przyciski potwierdzenia zgodnosci ....kiedy jest zgodnosc obie strony sa zadowolone..nie byloby fikcyjnych kont...nie byloby potrzeba dowodow itd....ale nie idziemy w kierunku zniewolenia a raczej niewolnictwa

oznacz moderatorów

250559
#7 Wielbiciel#

Witam. Po 20 latach. Zostałem pozbawiony sprzedaży z powodu jakiejś weryfikacji płatności mimo wysłania niezbędnych informacji i scanów. Nie rozumiem takiego działania. 

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@250559 tak. Było już kilkanaście wątków jako PayU wypowiedziało umowę i aukcje się zakończyły.

oznacz moderatorów

KRIS1149
#7 Wielbiciel#

Miałam zablokowaną usługę PAY-U dostałam od nich informację o anulowaniu wypowiedzenia i informację ze dalsze kroki należą do Allegro, niestety moje konto ciągle jest zablokowane i nie mogę na nim wystawiać..Wysyłam do Allegro kilka próśb o odblokowanie konta , niestety bez efektów. Sprzedają na Allegro od 10 lat i do tej pory nie miałam żadnych kłopotów. jedna z Pań radziła mi założenie nowego konta co jest dla mnie nie do przyjęcia. Z tego co czytałam nie tylko ja mam takie kłopoty, czyżby Allegro ograniczało się tylko do podnoszenia opłat?

 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@KRIS1149 sprawa jest jeszcze wyjaśniana, muszę poprosić Cię o cierpliwość wkrótce otrzymasz od nas wiadomość w prowadzonej korespondencji e-mailowej. 

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

drasker
#9 Pomysłodawca#

ile czasu już czekasz na odblokowanie konta przez allegro od czasu anulowania wypowiedzenia?

co spowodowało ze wypowiedzenie zostało anulowane?

oznacz moderatorów

Client:112394968
#7 Wielbiciel#

Witam

ostatnio miałem przerwę w korzystaniu z allegro jako sprzedający 

jednak jakoś miesiąc temu postanowiłem zacząć znów sprzedawać i od tamtej pory toczę nie równą walkę z allegro o odblokowanie sprzedaży (gdy kończyłem sprzedawać nie było żadnej blokady)

jak się okazało w trakcie mojej nie obecnośći obowiązkowo trzeba było przejść weryfikacje PayU ja niestety o tym nie wiedziałem i nic z tym nie zrobiłem i otrzymałem informacje 

"Zgodnie z Wypowiedzeniem umowy o świadczenie usług płatniczych przez PayU, które otrzymałeś w dniu 26.04.2023 po upływie 2 miesięcy, tj. od 26.06.2023 r. nie będziesz mógł korzystać z usług PayU jako Sprzedawca, czyli przyjmować wpłat od kupujących, gdy dokonujesz sprzedaży w serwisie Allegro"

wypowiedzenie umowy payu spowodowało blokadę sprzedaży. okazało się że nie ma już możliwości weryfikacji danych więc postanowiłem założyć nowe konto 

30 czerwca założyłem nowe konto i zrobiłem przelew weryfikacyjny weryfikacja miała trwać do 3 dni jednak po długim czasie żadnego odzewu ze strony allegro postanowiłem sam sprawdzić o co chodzi okazało się że sprzedaż na tym koncie nie została aktywowana a została nałożona blokada sprzedaży allegro oczywiście o niczym mnie nie poinformowało 

więc 20 lipca napisałem do nich wiadomość z czego wynika blokada i co mam dalej zrobić 

dostałem odpowiedź że wynika z wypowiedzenia umowy payu i abym założył kolejne konto jeśli chce sprzedawać tak zrobiłem i znów wysłałem przelew weryfikacyjny ale jak narazie konto nie zostało zweryfikowane 

co mam dalej robić?

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Oni tak działają jak ci zablokują jedno konto i nie da się ominąć tego zakładając kolejne, musisz wyjaśnić sprawę pierwszego , czy się da?-nie wiem.

oznacz moderatorów

Client:112394968
#7 Wielbiciel#

tak wiem 

ale allegro napisało że mogę założyć nowe konto i nie będzie na nim blokady a tu się okazuje jednak ze jest

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Jak Ci tak powiedzieli to powinni dotrzymać słowa.

oznacz moderatorów

Client:112394968
#7 Wielbiciel#
oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:112394968 W tej sytuacji musisz kontaktować się z Działem Bezpieczeństwa: https://allegro.pl/pomoc/kontakt i poprosić o warunki odblokowania konta. 

oznacz moderatorów

aleks291275
#8 Zapaleniec#

ja na pewno wysłałam dokumenty ale i tak wypowiedziano mi umowe twierdzac, że  ich nie wysłałam, niestety proces przebiega w taki sposób że nie sposób udowodnić że dokumenty zostaly wysłane. Mam blokade i wypowiedziana umowe a od allegro przyszedł mail że mam sobie założyć nowe konto na allegro jak chcę dalej sprzedawać. Sprawe zgłaszam do  UOK

oznacz moderatorów

jagoda4455
#9 Pomysłodawca#

Ja myslę , że lepsza byłaby skarga do KNF na Pay-u bo żądają zbyt wielu szczegółowych danych Jeżeli dowód osobisty wpadnie w niepowołane ręce, oszust może podszywać się pod nas w wielu różnych miejscach i wyrządzić trudne do naprawienia szkody. PESEL, numer i seria dowodu należą do tych najbardziej wrażliwych .  Ja nie zaryzykuje przesłania scan DO i zalecam to wszystkim , którzy też tak myślą  !


 

 

oznacz moderatorów

aniablasi
#8 Zapaleniec#

Allegro z decyzji paYu zablokowało mi konto, PaYu stwierdza że weryfikacja nie przeszła ,, tylko nie wytłumaczy dlaczego  nie przeszła i co należy zrobić aby przeszła, przecież wysłałam skan dowodu osobistego z przodu i z tyłu,, sugeruje aby założyć nowe konto, bo tak najłatwiej napisać , a nie odpowiedzieć szczegółowo o co chodzi,jestem od 14 lat na Allegro, dane są takie same cały czas,

Na moje odpowiedzi tylko ''nie przeszla weryfikacja,, proszę o konkrety

oznacz moderatorów