Zaginięta paczka ORLEN

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Paczka z zamówienia 6673f870-bd59-11ef-834c-ed5d4eaa3981 nr przesyłki AD0069ERR4 zaginęła , człowiek na infolinii kazał sprawdzić na ich monitoringu tam pokazuje ,że nie ma przesyłki o takim nr , klient się trochę denerwuje pomożecie ?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@rutkowskiAGD oczywiście! Poprosiłam o interwencję w tej sprawie i wiadomość do kupującego, aby wyjaśnić, co się dzieje.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziekuję - teraz pojawiła się informacja ,że paczka jest zgubiona co dalej ? Mam złożyć reklamację i w jaki sposób ?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@rutkowskiAGD Zespół dedykowany zajmuje się poszukiwaniami przesyłki. Klient jest informowany na bieżąco drogą mailową.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Klient prosił o ponowne wysłanie przesyłki tym bardziej ,że zawartość miała byc na prezenty . Co w przypadku jeśli paczka odnajdzie się też będzie skierowana do kupującego czy wróci do nas ?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@rutkowskiAGD Skieruję prośbę o przekierowanie tej przesyłki do zwrotu.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziękuję było by miło