Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Paczkę odebrał kurier 23 maja , nie dotarła do klienta, usługa allegro delivery. Jak sprawdzić status przesyłki, zamówienie eebcd2d0-3732-11f0-a606-d7e0edbd6e83 , właściwie chodzi mi o to co się z nią dzieje, bo status to w drodze.
Cześć @rikgloc, dziękuje za zgłoszenie.
Przekazałem sprawę do odpowiedniego działu, czekam na więcej informacji.
Cześć @rikgloc, z informacji które uzyskaliśmy, paczka prawdopodobnie wróci do nadawcy z powodu błędnych danych adresowych. Według procedury kurier powinien podjąć jeszcze drugą próbę dostawy, jeśli ta się nie uda, paczka zostanie przekazana do PUDO.
Klient powinien skontaktować się z DHL i poprawić adres odbiorczy.
Rozumiem, przekażę taką informację klientowi, proszę o numer do kontaktu z dhl pod który ma dzwonić klient.
W takim przypadku, to nadawca powinien zgłosić zmianę adresu. Niestety jest to usługa płatna.
A przez infolinię nie ma możliwości zmiany adresu. Po prostu nie ma możliwości weryfikacji, czy zlecenie pochodzi rzeczywiście od uprawnionej osoby. Niestety kiedyś była taka możliwość, ale była ona wykorzystywana do kradzieży przesyłek.
Ps. Nie minęło jeszcze 30 dni od nadania, więc przesyłki może być co najwyższej opóźniona (ale w DHL eCommerce, regulaminowy termin doręczenia przesyłki to do 14 dni roboczych).
więc jak należy zmienić adres, skoro nie można przez infolinię
@rikgloc może @matt_rose zna jakieś tajne sposoby🤔, skoro dał Ci taką rade
Wniosek o zmianę adresu zgłosisz poprzez stronę DHL24 (w menu trzeba wybrać złoż dyspozycję / reklamację). Jeżeli to jednak przesyłka Allegro DHL, to wniosek powinno złożyć Allegro (bo przesyłka jest na ich koncie).
Jeżeli jednak jest to niewielka korekta, to wniosek może zgłosić adresat poprzez stronę https://przekieruj.dhlecommerce.pl/ Do przekierowania potrzebny jest PIN, który adresat otrzymał na maila lub SMS-a z informacją o nadaniu.
Skontaktowałem się z odbiorcą, adres jest prawidłowy, klient rozmawiał z kurierem i ten stwierdził, że nie otrzymał paczki do doręczenia. Nie było już ponownej próby dostarczenia przesyłki.
@rikgloc Proszę Cię o jeszcze chwilę cierpliwości. Czekamy na odpowiedź z oddziału.
Ile czasu trzeba żeby otrzymać odpowiedż. To już druga paczka, w krótkim czasie, którą zgubił DHL.
Jak masz jeszcze plik z etykietą, to zobacz czy nie ucięło czasem części adresu. Niestety czasem utnie fragment, jak adres jest zbyt długi.
Etykieta jest w porządku
Cześć, @rikgloc. Przewoźnik poinformował nas, że przesyłka dzisiaj zostanie doręczona do klienta.