anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zagubiona paczka

rikgloc
#9 Pomysłodawca#

Paczkę odebrał kurier 23 maja , nie dotarła do klienta, usługa allegro delivery. Jak sprawdzić status przesyłki, zamówienie eebcd2d0-3732-11f0-a606-d7e0edbd6e83 , właściwie chodzi mi o to co się z nią dzieje, bo status to w drodze.

oznacz moderatorów
13 ODPOWIEDZI 13

matt_rose
Moderator
Moderator

Cześć @rikgloc, dziękuje za zgłoszenie.
Przekazałem sprawę do odpowiedniego działu, czekam na więcej informacji.

   Mateusz
   Moderator
oznacz moderatorów

matt_rose
Moderator
Moderator

Cześć @rikgloc, z informacji które uzyskaliśmy, paczka prawdopodobnie wróci do nadawcy z powodu błędnych danych adresowych. Według procedury kurier powinien podjąć jeszcze drugą próbę dostawy, jeśli ta się nie uda, paczka zostanie przekazana do PUDO.
Klient powinien skontaktować się z DHL i poprawić adres odbiorczy.

   Mateusz
   Moderator
oznacz moderatorów

rikgloc
#9 Pomysłodawca#

Rozumiem, przekażę taką informację klientowi, proszę o numer do kontaktu z dhl pod który ma dzwonić klient.

oznacz moderatorów

pecela
#18 Luminarz#

@rikgloc

W takim przypadku, to nadawca powinien zgłosić zmianę adresu. Niestety jest to usługa płatna.

A przez infolinię nie ma możliwości zmiany adresu. Po prostu nie ma możliwości weryfikacji, czy zlecenie pochodzi rzeczywiście od uprawnionej osoby. Niestety kiedyś była taka możliwość, ale była ona wykorzystywana do kradzieży przesyłek.

Ps. Nie minęło jeszcze 30 dni od nadania, więc przesyłki może być co najwyższej opóźniona (ale w DHL eCommerce, regulaminowy termin doręczenia przesyłki to do 14 dni roboczych). 

oznacz moderatorów

rikgloc
#9 Pomysłodawca#

więc jak należy zmienić adres, skoro nie można przez infolinię 

oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#18 Luminarz#

@rikgloc  może @matt_rose  zna jakieś tajne sposoby🤔, skoro dał Ci taką rade

oznacz moderatorów

pecela
#18 Luminarz#

@rikgloc

Wniosek o zmianę adresu zgłosisz poprzez stronę DHL24 (w menu trzeba wybrać złoż dyspozycję / reklamację). Jeżeli to jednak przesyłka Allegro DHL, to wniosek powinno złożyć Allegro (bo przesyłka jest na ich koncie).

Jeżeli jednak jest to niewielka korekta, to wniosek może zgłosić adresat poprzez stronę https://przekieruj.dhlecommerce.pl/ Do przekierowania potrzebny jest PIN, który adresat otrzymał na maila lub SMS-a z informacją o nadaniu. 

 

oznacz moderatorów

rikgloc
#9 Pomysłodawca#

Skontaktowałem się z odbiorcą, adres jest prawidłowy, klient rozmawiał z kurierem i ten stwierdził, że nie otrzymał paczki do doręczenia. Nie było już ponownej próby dostarczenia przesyłki.

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@rikgloc Proszę Cię o jeszcze chwilę cierpliwości. Czekamy na odpowiedź z oddziału. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

rikgloc
#9 Pomysłodawca#

Ile czasu trzeba żeby otrzymać odpowiedż. To już druga paczka, w krótkim czasie, którą zgubił DHL.

oznacz moderatorów

pecela
#18 Luminarz#

@rikgloc

Jak masz jeszcze plik z etykietą, to zobacz czy nie ucięło czasem części adresu. Niestety czasem utnie fragment, jak adres jest zbyt długi. 

oznacz moderatorów

rikgloc
#9 Pomysłodawca#

Etykieta jest w porządku

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @rikgloc. Przewoźnik poinformował nas, że przesyłka dzisiaj zostanie doręczona do klienta. 

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów