Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Mamy zmówienie od klienta, płatność poprzez Allegro pay business, status opłacone a my nie mamy tych środków na naszym koncie, jednak prowizja została już pobrana.
Musimy anulować to zamówienie z uwagi na brak towaru na magazynie tylko że jak mamy dokonać zwrotu środków klientowi jak sami ich jeszcze "fizycznie" nie otrzymaliśmy?
@WarsztatNadruku O które zamówienie chodzi?
@WarsztatNadruku fizycznie nie wypłaciłeś pieniędzy na swój rachunek bankowy, ale masz środki na saldzie w tej zakładce, więc możesz bez przeszkód zlecić zwrot dla kupującego.
@_HolaOla_ wiem że mam środki na koncie, ale chodzi o to że nie mamy wpłaty od podanego klienta a prowizja jest ściągnięta.
Więc pytanie kiedy dana wpłata się pojawi u nas, bo żeby nie było potem jazdy że my zrobimy klientowi zwrot a wpłaty od niego jak nie było tak nie będzie.
Bo pierwszy raz mamy taką sytuację, że status płatności jest " zapłacone", a my nie widzimy wpłaty na swoim koncie.
@WarsztatNadruku tak jak Ola napisała, ta wpłata jest widoczna w tej zakładce (Środki i historia operacji) nie wypłaciliście jej na konto bankowe, ale jest na saldzie Allegro Finanse i możecie zlecić zwrot dla kupującego.
@la_nika a mogę prosić o screena skoro wy ją widzicie a my nie? Z dzisiaj to ja widzę tylko wcześniejszą wpłatę od innego klienta i pobranie prowizji od oferty o którą pytamy.
@WarsztatNadruku dziękuję za zrzut mi przepraszam za pomyłkę!
Ponieważ metodą płatności było Allegro Pay Business środki za sprzedaż są przekazane bezpośrednio na rachunek bankowy, który został przez Ciebie wskazany do wypłat na Allegro. Nadawcą przelewu jest dostawca usługi Allegro Pay Business: obecnie to firma PragmaGO S.A. W tytule przelewu znajdziesz numer zamówienia. Płatność u nas w systemie jest już zakończona możliwe, że nie jest widoczna na Twoim rachunku i zostanie przekazana dopiero przy kolejnej sesji w banku.
W takiej sytuacji możesz albo poczekać aż przelew dojdzie na Twój rachunek, albo już teraz zlecić zwrot.
W przypadku zwrotu wpłaty dla metody Allegro Pay Business, zwrot wykonasz do PragmaGO S.A. na jeden ze sposobów:
Wyślij nowy przelew ze swojego konta bankowego, a w danych odbiorcy podaj:
Wybierz na swoim koncie bankowym opcję zwrotu przelewu otrzymanego od PragmaGO, z danymi które widnieją na przelewie do Ciebie.
Możesz też zwrócić środki bezpośrednio na numer rachunku kupującego.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Mam pytanie teraz o zwrot prowizji.
Zwrot wpłaty został skierowany z konta do PrgmaGO, wczoraj kliknęłam o zwrot prowizji za zakup. Czy dostaniemy informację, że pieniądze wróciły na konto klienta i kiedy możemy się spodziewać zwrotu naliczonej prowizji?
@WarsztatNadruku Twój wniosek został odrzucony, ale odwołaj się proszę od tej decyzji za pomocą tego formularza i dodaj tam potwierdzenie zlecenia zwrotu oraz jeśli masz oświadczenie kupującego o odstąpieniu od umowy.
@_HolaOla_ nie mamy odstąpienia od umowy przez kupującego bo anulowanie nastąpiło z naszej strony z powodu braku towaru na magazynie.
Ale w takim razie jutro wyślę potwierdzenie zwrotu wpłaty.
@WarsztatNadruku a nie jest tak że oni przelewają kasę w momencie dodania do panelu faktury ?