anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zamówiony podjazd kuriera InPost, Przesyłka nie odebrana, Zdublowane zlecenie podjazdu, Pomocy

BArtFirma
#8 Zapaleniec

Zamówiłem dzisiaj podjazd kuriera InPost - przesyłka nie odebrana. Po telefonie do inpost otrzymałem informacje, ze zlecenie podjazdu zdublowane i kurier takiego zlecenia nie odbiera?! Ze trzeba anulować podjazd za który i tak już mnie obciążą i utworzyć nowe zlecenie podjazdu??? Najlepiej kontaktować się z Base bo to z API Base i integracji Allegro był zlecany podjazd. Po kontakcie z Base informacja (z czym się zgodzę), że podjazd zlecony tylko raz, poza tym i tak się nie da zamówić podjazdu drugi raz bo base wywala błąd. Kontakt z Allegro brak odzewu wszyscy konsultanci zajęci. Mija czas na wysyłkę. Może ktoś pomóc w takiej sytuacji? @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

la_nika
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@BArtFirma sprawdziłam, że Doradca skontaktował się już z przewoźnikiem w sprawie tego podjazdu oraz poprosił o odbiór przesyłki. Jeśli otrzymamy dodatkowe informacje od przewoźnika, napiszemy do Ciebie w prowadzonej sprawie (nr 53761480). 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów