- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam,
sprzedaję przedmiot w grze gdzie osoba ode mnie odkupiła natomiast w finansach allegro mam tylko prowizję ale nie widzę zapłaty ze strony kupującego. Otrzymałem maila w którym jest informacja ze płatność "sfinalizowana" natomiast boję się że może być to oszust. Czy na allegro od razu pojawia się opłata ze strony kupującego?
Proszę o szybką pomoc!
Pozdrawiam!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@RaWo99 Od kogo otrzymałeś tego emaila?
BRÓSLI
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
h3ry3s157r@allegromail.pl
Dobra i wszystko jasne...
Czyli to jest oszustwo?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@RaWo99 Próba. To email od użytkownika. Odpisz że jak będziesz miał wpłatę na koncie w Allegro Finanse to wyślesz. Realnie jak będziesz widział pieniądze - a nie żadne potwierdzenia.
BRÓSLI
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Mam pytanie co mogę teraz zrobić, ponieważ allegro pobrało mi prowizję.
Prawdopodobnie osoba już tej opłaty nie dokona bo do teraz twierdzi że wykonała przelew i czeka na przedmiot. Dodatkowo przed całą akcją skontaktowała się telefonicznie i twierdziła że czeka na przekazanie przedmiotu w grze.
Moje 2 jeszcze pytanko, czy w opłatach nadchodzących od razu po opłaceniu przez kupującego pojawia się wpłata?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@RaWo99 To najprawdopodobniej próba oszustwa. Allegro nie wysyła takich maili, jeżeli nie masz pieniędzy, niczego nie wysyłaj, nie daj się oszukać.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Mam pytanie co mogę teraz zrobić, ponieważ allegro pobrało mi prowizję.
Prawdopodobnie osoba już tej opłąty nie dokona bo do teraz twierdzi że wykonała przelew i czeka na przedmiot.
Moje 2 jeszcze pytanko, czy w opłatach nadchodzących od razu po opłaceniu przez kupującego pojawia się wpłata?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@RaWo99 tak, pojawia się niemal natychmiast.
Ten już Ci nie zapłaci, to jakiś oszust. O zwrot naliczonej opłaty poproś Allegro przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jeszcze tylko zapytam, dla pewności ta wpłata pojawia się od razu w zakładce "nadchodzące opłaty"
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Na pewno pojawi się wraz z innymi tu; https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/srodki-i-historia-operacji#!/
Jeżeli wystawiałeś to na zwykłym Allegro, o zwrot opłaty - prowizji wystąp tak; https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/oplaty-i-cenniki/jak-odzyskac-prowizje-od-sprzedazy-rabat...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@RaWo99 Mieszasz i mylisz wszystkie możliwe zakładki.
"Nadchodzące opłaty" są kompletnie od czego innego. Prowizję naliczoną przez allegro, o której pisałeś w pierwszym poście, to widać w zakładce "Rozliczenia z Allegro" (która nie ma nic wspólnego z wpłatami od kupujących znajdującymi się tutaj).
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@RaWo99 W tej chwili płatność w Twojej ofercie jest rozpoczęta przez Kupującego, ale nie jest ukończona. Zgodnie z zasadami Kupujący powinien zapłacić za produkt w przeciągu 7 dni, więc w przypadku Twojej oferty Kupujący wciąż ma taką możliwość. Aktualny status wpłat możesz zawsze sprawdzić na dwa sposoby:
- w zakładce Lista wpłat od kupujących – kliknij na numer płatności
- w zakładce Zamówienia – status wpłaty zobaczysz przy każdym zamówieniu.
Nie wysyłaj produktu, dopóki nie będziesz pewien, że środki znajdują się na Twoim koncie w Allegro Finanse.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Okay, dziękuje bardzo za wyczerpująca informację.
Znaczy już teraz wiem że do wpłaty nie dojdzie. Próbowałem do dzwonić się na numer gdzie wcześniej kupujący do mnie dzwonił i próbował wyłudzić ode mnie przedmiot niestety w tym momencie ten numer jest już zablokowany.
Na wszelki wypadek wysłałem już przez formularz całą sprawę i mam nadzieje że allegro anuluje mi prowizję.
Pozdrawiam,
Rafał!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam. Właśnie przed chwilą miałem takie samo zdarzenie. Sprzedawałem przedmiot i po powrocie do domu widzę że ktoś 3 razy do mnie dzwonił na telefon i napisał SMS że zakupił przedmiot. Dostałem również 4 emaile od Allegro że ktoś zakupił przedmiot i jeden od osoby która go zakupiła że transakcja została sfinalizowana i że wszystko jest zapłacone. Zapaliła mi się lampka i postanowiłem wejść w Allegro i sprawdzić saldo konta. Oczywiście że było ujemne, a transakcja jest jako rozpoczęta. Polecam uważać. Na zapłatę radzę nie liczyć. Lepiej poprosić o zwrot środków. Pozdrawiam.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@RaWo99 @Dawid_554 Czy moglibyście przesłać mi zdjęcia lub zrzuty wiadomości mailowych, które otrzymaliście na spolecznosc@allegro.pl?
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@_HolaOla_ Mogę przesłać zrzut, ale czy nam to jakoś pomoże?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Dawid_554 Tak, zrzuty tych wiadomości będą mi bardzo pomocne w dalszych działaniach.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@_HolaOla_ a czy mógłbym skontaktować się z Panią poza Allegro Gadane? przez jakąś wiadomość prywatną itp? Czy Allegro Gadane w ogóle posiada pv?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Dawid_554 Nie, ale prześlij mi proszę wiadomość na spolecznosc@allegro.pl. To najlepsza forma, ponieważ będziesz mógł przesłać mi te wiadomości mailowe bezpośrednio ze swojej skrzynki za pomocą opcji "przekaż dalej".
Moderatorka
- « POPRZEDNIA
-
- 1
- 2
- NASTĘPNA »