Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam czy to normalne że w przeciągu 24 godzin allegro drugi raz zawiesza mi konto
Powodem naszego działania jest konieczność przeprowadzenia dodatkowej weryfikacji. W trosce o bezpieczeństwo transakcji i Twojego konta prosimy Cię o przesłanie:
- kolorowych zdjęć (nie skanów) obu stron Twojego dokumentu tożsamości,
- zdjęcia dokumentu tożsamości umieszczonego obok Twojej twarzy (selfie).
Wczoraj im wysłałam przedmiot bokiem dowód odblokowali rano dziś , o 9 wystawiłem przedmioty na sprzedaż a o 12:07 znowu zawiesili i chcą zdjęcia selfie z dowodem , no ile razy można potwierdzać w kółko że ja to ja
specjalnie wyłudzają dane wrażliwe czy na jakiej zasadzie ciągle blokują ?
nie mają zaznaczone że potwierdzałam wczoraj że dzisiaj znowu to samo ?
ile wkółko razy można to wałkować i kto mi zwróci po 2.90 zł za aukcje wyróżnienie x2 wszystkie aukcje bo rozumiem że mogą sobie tak budżet budować bez wyróżniania
był ktoś w takiej sytuacji ?
@Paulina_Klas Pisałeś i rozmawiałeś z Allegro, nie docierają argumenty? Tylko z nimi możesz wyjaśnić, jeszcze może któryś z moderatorów Ci pomoże.
@LEW433 tak za 2 razem oburzona już byłam i pisałam ile można zawieszać to odpisali :
Zawiesiliśmy Pani konto ze względów bezpieczeństwa w oparciu o art. 2.13 naszego Regulaminu.
W celu jego odwieszenia proszę o przesłanie zdjęcia, na którym będzie widoczna Pani twarz (selfie), z dokumentem tożsamości w kadrze.
wczoraj dowód z przedmiotem
a dziś selfie to jak wyłudzanie danych
konta mam poprzypisane payu, przelewy24 moje konto bankowe potwierdzone wszystko co możliwe
@Paulina_Klas Tylko że my niewiele możemy, może pomoże to, żeś tu napisała i zrobi się "raban". Ten Xboks im przeszkadza, było wiele tu przekrętów z sprzedażą tego.nat_not @la_nika @mr_oma
a co sprzedajesz
@dawal50 xbox series s , pompowtryskiwacze , złoty numer , raczej zgodne z regulaminem wszystko
@Paulina_Klas Z uwagi na to, że pojawiły się nowe informacje i okoliczności w sprawie blokady Twojego konta dział bezpieczeństwa podjął decyzję o jego ponownej blokadzie. Kontynuuj proszę korespondencję mailową z nami w tej sprawie, bo to jedyna właściwa droga, abyśmy mogli wspólnie wyjaśnić tę sytuację.
Nieuzasadnione? To że w ogóle ktoś od Was tego zażądał (i to pomimo pomyślnej weryfikacji za pośrednictwem konta bankowego) jest po prostu ŻENUJĄCE. Nie macie kompetencji organów, egzekutora ani Sądu, więc niby na jakiej podstawie byście mogli ich oczekiwać?
To jest po prostu NIESMACZNE i udawalnictwo, że cokolwiek robicie w kwestii bezpieczeństwa. W praktyce wtryniacie się wszędzie tam, gdzie nie powinniście, zamiast pilnować własnego podwórka. Jak jest faktyczny problem, to zawsze macie pod ręką szablon "przykro Nam".
Wedle mojej wiedzy życiowej złodziejstwem zajmuje się prokuratura. Wystarczy złożyć doniesienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa. Tylko te nieszczęsne 500pln szkody trzeba mieć przekroczone. A wszystkie transakcje POK obejmuje i tak. Więc po co taki niepotrzebny cyrk?
@iwonex23 Nie ujawniamy metod weryfikacji konkretnych kont, ponieważ w ten sposób osoby nieuczciwe wiedziałyby jak te zabezpieczenia ominąć. Dziękuję za Twój głos w tej sprawie, ale z uwagi na to, że nie dotyczy ona Twojego konta, nie znasz szczegółów ani okoliczności tej sprawy. Naszym zadaniem jest dbanie o to, aby transakcje na Allegro były w pełni bezpieczne dla obu stron, więc biorąc pod uwagę fakt, że oferta sprzedaży konkretnego produktu została wystawiona w naszym serwisie, to jest jednak nasze podwórko i sprawa, którą jesteśmy zobowiązani wyjaśnić.
Ostrożnie! Lepiej nie sprzedać wcale niż wrąbać się w kryminał z powodu kilku złotych...
Skanu dowodu + selfie bym nie wysłała byle komu, na czymś takim można sobie niezłych problemów narobić. Na Policji się usłyszy, że "trzeba było nie dawać" i na tej mądrości ludowej mogą zakończyć to co oni zasadniczo "mogą".
Wedle ustawy, skan dowodu można tylko w ściśle określonych przypadkach udostępnić. I to raczej chodzi o organy administracji i banki, a nie jakieś korpo (którego tak naprawdę nie wiadomo KTO jest właścicielem). Jeżeli na żywo ktoś weryfikuje Twoją tożsamość na podstawie dowodu, to nie ma prawa ani brać do ręki dowodu ani go kopiować. I wcale nie chodzi o koronawirusa, zawsze tak było.
PS. Oni ten support mają żenująco słaby od dawna. Sami własnego regulaminu nie rozumieją - znajomy handluje i co chwilę ma z nimi jazdę, a to na screenie to aż się dziś popłakałam ze śmiechu( https://i.imgur.com/RtFFDm2.png). Odkrycie dekady! Niestety, mojemu przyjacielowi do śmiechu nie jest od dawna. Cały czas takimi kwiatuszkami go raczą. I to dla mnie jest wystarczający powód by danych tak wrażliwych im NIE przekazywać.
@iwonex23 Sprawa @Paulina_Klas zakończyła się pomyślnie, samo konto zostało wczoraj odblokowane, a my usunęliśmy wszelkie dane i przesłane załączniki (wśród których nie było w ogóle skanów dowodu i selfie), więc to najlepszy dowód, że Twoje obawy są nieuzasadnione.
@_HolaOla_ Ale to nie zmienia faktu że macie trochę "bałaganu".😂
@_HolaOla_
Ale tu nie ma żadnego "dowodu". Ja tu widzę niepodparte niczym "twierdzenie", że usunęliście.
Takie samo "twierdzenie" jak to, że nie łamiecie tajemnicy korespondencji. To jak stwierdziliście, że tylko "wybrana" grup pracowników ma wgląd w to centrum wiadomości jest już deklaracją łamania tej tajemnicy.
Samo to, że wymagacie tego typu działań (zdjęcie dowodu + selfie) oraz to, że z podstawowymi prawami człowieka (tajemnica korespondencji) jesteście na bakier jest DOWODEM, że obawy są jak najbardziej uzasadnione.
Nie wieże że zostało usunięte a po drugie to nie mamy gwarancji tylko puste słowa niczym nie poparte , wiem co pracownicy firm potrafią robić
@Paulina_Klas Każdy pracownik mający dostęp do takich informacji, a jest to bardzo niewielka grupa osób, ponosi pełną odpowiedzialność za wykonywane działania, a w całym Allegro przestrzegamy wszelkich zasad związanych z danymi osobowymi do czego zobowiązuje nas polskie i europejskie prawo. Oczywiście, to moje zapewnienia i nie zmuszę Cię do tego, abyś wierzyła mi na słowo, a jeśli przesłałaś pliki, które wskazał dział bezpieczeństwa, tym samym zaakceptowałaś te warunki.
Dokładnie.
Najpierw SZATAŻEM te dane próbujecie na tej Pani która jest partnerem biznesowym i nie jest żebrakiem WYMUSIĆ, a potem że "jeśli przesłałaś pliki, które wskazał dział bezpieczeństwa, tym samym zaakceptowałaś te warunki."?
Serio piszesz? Czy Wy jesteście normalni?
Widzę, że zrobił się z tej spółki moloch w którym panuje totalne bezkrólewie i bajzel. Kogo Wy tam zatrudniacie?
Swoimi bezprawnymi działaniami udowadniacie, że nie można Wam ufać w żadnym calu.
@_HolaOla_ Czyli jak trafimy na nieodpowiedzialnego pracownika to będzie handlował sobie naszymi danymi , wy nie będziecie nic winni a pracownik nieuczciwy, ja też przestrzegam prawo jade 70 w terenie zabudowanym jak nikt nie widzi
@Paulina_Klas Tak jak poinformował Cię nasz pracownik Twoje konto zostało odblokowane, a wszystkie przesłane załączniki zostały usunięte. Nie ma możliwości, abyś trafiła na pracowników handlujących danymi z Allegro, więc przewidywania co by było gdyby, pozostają jedynie w sferze spekulacji, a nie faktów.