Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Syrena_zT@julienail@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@Sa_nova@ayo80@nat_not@_HolaOla_ Witam, prosimy o przyspieszenie weryfikacji naszego konta, na pewno wyślemy towar do klienta na czas po zniesieniu zakazu, a koszt platformy rozliczymy tak szybko, jak to możliwe w przyszłości, musimy nas odblokować, zanim będziemy mogli kontynuować naszą sprzedaż, bardzo dziękujemy!
Cześć, mam już sklep, ale nie ma funkcji One Fulfillment. Czy ktoś może mi podać link rejestracyjny do funkcji One Fulfillment? Dziękuję.
@nbzy2024 Przykro mi, ale na forum nie pomożemy Wam w sprawie blokady konta, ponieważ zajmuje się tym jedynie zespół bezpieczeństwa. Widzę, że skontatkowaliście się z nami w wielu wiadomościach mailowych w sprawie blokady - 11 lutego poprosiliśmy was o uzupełnienie informacji w zgłoszeniu o numerze 49425943. Proszę odszukaj ją na swojej skrzynce e-mail i zachowaj ciągłość korespondencji w jednym zgłoszeniu. Nie zakładajcie proszę nowych zgłoszeń, ponieważ nie przyśpieszy to rozwiązania waszej sprawy.