Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, dzis nad ranem moje konto zostalo zablokowane rzekomo z powodu ze prowadze jakas czarna wspolprace, co jest bzdura moje ogloszenia zdjeto.
Problem w tym ze w nocy sie sprzedal jeden przedmiot i nie ma za niego pieniedzy jest w rozliczeniu tylko prowizja na minusie od tego przedmiotu.
Wyslalem juz email ze zdjeciami z dowodem, lecz nie wiem kiedy moge sie spodziewac odpowiedzi bo jest niedziela, a ktos kto kupil przedmiot liczy na niego i chce go wyslac juz dzis do paczkomatu, a nie wiem czy moge bo kasy nie ma?! Dwa ze sam w ogloszeniu dalem ze wysylka bedzie natychmiast.
Weryfikacja trwa zwykle od 3 do 5 dni roboczych .
To co mam zrobic z osoba ktora kupila produkt
Prowizja jest naliczana w momencie sprzedaży a zapłatę dostajesz dopiero jak klient zechce zapłacić i wtedy mu wyślesz .
Mam napisane ze zamówienie jest zapłacone
Aktywację konta przeprowadza się przed wystawieniem towaru, teraz jak nie wyślesz to z pewnością kupujący będzie się domagał towaru, oczywiście zawsze możesz zwrócić środki ale i tak masz w "plecy".☹️
Mogą ci nigdy nie odblokowac konta a towar masz wyslac! W ostatnim tygodniu byl taki temat. Mozesz poszukac.
@Sylwesterepic z jaką opcja płatności był to zamówienie płatne z góry czy za pobraniem?
Mam zapłacone ale nie jest to pokazane na koncie, normalnie przyszedl mail ze ''nowa wplata od Kupujacego'' i w realizacji mam zakonczone.
A co do odblokowania konta to nie widze powodu dlaczego by mieli go nie odblokowac wszystko co chcieli wyslalem
Ty nie widzisz ale DB widzi.
Poczytaj sobie wczesniejsze tematy. Chyba nie bedzie trudno?
Po to to jest zeby pytac, nie bede szukal bo kazda sytuacja jest inna, co to jest DB?
Ktos moze powiedziec raz a porzadnie czy jezeli otrzymalem mail z wplata od kupujacego, w historii jest juz prowizja od sprzedazy ale kwoty nie ma bo w mailu napisali ze do czasu wyjasnienia jest ograniczona wyplata, to moge wyslac przedmiot czy nie?!
Szanuj czas ludzi ktorzy sie tutaj udzielaja.
Ciagle pojawiaja sie te same posty z tymi samymi pytaniami. Po to jest archiwum, zeby najpierw tam szukac odpowiedzi.
Na innych forach tematy ktore sie dubluja sa od razu kasowane.
DB = Dział Bezpieczeństwa.
Poza tym napisz zapytanie do Allegro z poziomu swojego konta, zamów rozmowę albo nawiąż dialog na czacie.
@Sylwesterepic Jak nie wyślesz to z całą pewności Ci nie odblokują wypłat, wyjaśnisz z pewnością ale to wcale nie oznacza odblokują, zawsze pozostaje wówczas rozwiązanie umowy z Allegro i 60dniach muszą się z Tobą rozliczyć.
Ale panowie do cholory ja nie mam zadnych powodów dla których konto powinno byc zawieszone czy zablokowane! To jest jakies chore! Mam pare itemów na sprzedaż wystawiłem oferte jedna sie sprzedała chce komus cos wyslac, ale nie wiem czy moge! Czy ktos tego zamieszania nie wykorzysta i nie cofnie platnosci! Nie uzywam allegro caly czas, jest tu tyle odpowiedzi a zadna nie ma sensu! Gdzie jest jakis moderator ktos kto wie o co chodzi?! Ten serwis to jakas kpina!
Kupujący nie cofnie płatności, są środki tu:https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/srodki-i-historia-operacji powinieneś wysłać, twoje problemy z Allegro nie możesz przerzucać na kupującego.
@Sylwesterepic Poprośmy nasze moderatorki o wyjaśnienie @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Co wy na to?
@Sylwesterepic, proszę Cię o cierpliwość. Tak, jak pisaliśmy w korespondencji mejlowej - dokumenty postaramy się zweryfikować w ciągu jednego dnia roboczego.