anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zawieszone konto

Sylwesterepic
#7 Wielbiciel#

Witam, dzis nad ranem moje konto zostalo zablokowane rzekomo z powodu ze prowadze jakas czarna wspolprace, co jest bzdura moje ogloszenia zdjeto.

Problem w tym ze w nocy sie sprzedal jeden przedmiot i nie ma za niego pieniedzy jest w rozliczeniu tylko prowizja na minusie od tego przedmiotu.

Wyslalem juz email ze zdjeciami z dowodem, lecz nie wiem kiedy moge sie spodziewac odpowiedzi bo jest niedziela, a ktos kto kupil przedmiot liczy na niego i chce go wyslac juz dzis do paczkomatu, a nie wiem czy moge bo kasy nie ma?! Dwa ze sam w ogloszeniu dalem ze wysylka bedzie natychmiast.

oznacz moderatorów
16 ODPOWIEDZI 16

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Weryfikacja trwa zwykle od 3 do 5 dni roboczych .

oznacz moderatorów

Sylwesterepic
#7 Wielbiciel#

To co mam zrobic z osoba ktora kupila produkt

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Prowizja jest naliczana w momencie sprzedaży a zapłatę dostajesz dopiero jak klient zechce zapłacić i wtedy mu wyślesz .

oznacz moderatorów

Sylwesterepic
#7 Wielbiciel#

Mam napisane ze zamówienie jest zapłacone 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Aktywację konta przeprowadza się przed wystawieniem towaru, teraz jak nie wyślesz to z pewnością kupujący będzie się domagał towaru, oczywiście zawsze możesz zwrócić środki ale i tak masz w "plecy".☹️

oznacz moderatorów

Client:104371448
#14 Krzewiciel#

Mogą ci nigdy nie odblokowac konta a towar masz wyslac! W ostatnim tygodniu byl taki temat. Mozesz poszukac.

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Sylwesterepic z jaką opcja płatności był to zamówienie płatne z góry czy za pobraniem? 

oznacz moderatorów

Sylwesterepic
#7 Wielbiciel#

Mam zapłacone ale nie jest to pokazane na koncie, normalnie przyszedl mail ze ''nowa wplata od Kupujacego'' i w realizacji mam zakonczone.

A co do odblokowania konta to nie widze powodu dlaczego by mieli go nie odblokowac wszystko co chcieli wyslalem

 

oznacz moderatorów

Client:104371448
#14 Krzewiciel#

Ty nie widzisz ale DB widzi.
Poczytaj sobie wczesniejsze tematy. Chyba nie bedzie trudno?

oznacz moderatorów

Sylwesterepic
#7 Wielbiciel#

Po to to jest zeby pytac, nie bede szukal bo kazda sytuacja jest inna, co to jest DB?

Ktos moze powiedziec raz a porzadnie czy jezeli otrzymalem mail z wplata od kupujacego, w historii jest juz prowizja od sprzedazy ale kwoty nie ma bo w mailu napisali ze do czasu wyjasnienia jest ograniczona wyplata, to moge wyslac przedmiot czy nie?!

 

oznacz moderatorów

Client:104371448
#14 Krzewiciel#

Szanuj czas ludzi ktorzy sie tutaj udzielaja.

Ciagle pojawiaja sie te same posty z tymi samymi pytaniami. Po to jest archiwum, zeby najpierw tam szukac odpowiedzi.

Na innych forach tematy ktore sie dubluja sa od razu kasowane.

DB = Dział Bezpieczeństwa.

Poza tym napisz zapytanie do Allegro z poziomu swojego konta, zamów rozmowę albo nawiąż dialog na czacie.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Sylwesterepic Jak nie wyślesz to z całą pewności Ci nie odblokują wypłat, wyjaśnisz z pewnością ale to wcale nie oznacza odblokują, zawsze pozostaje wówczas rozwiązanie umowy z Allegro i 60dniach muszą się z Tobą rozliczyć.

oznacz moderatorów

Sylwesterepic
#7 Wielbiciel#

Ale panowie do cholory ja nie mam zadnych powodów dla których konto powinno byc zawieszone czy zablokowane! To jest jakies chore! Mam pare itemów na sprzedaż wystawiłem oferte jedna sie sprzedała chce komus cos wyslac, ale nie wiem czy moge! Czy ktos tego zamieszania nie wykorzysta i nie cofnie platnosci! Nie uzywam allegro caly czas, jest tu tyle odpowiedzi a zadna nie ma sensu! Gdzie jest jakis moderator ktos kto wie o co chodzi?! Ten serwis to jakas kpina!

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Kupujący nie cofnie płatności, są środki tu:https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/srodki-i-historia-operacji powinieneś wysłać, twoje problemy z Allegro nie możesz przerzucać na kupującego.

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

@Sylwesterepic Poprośmy nasze moderatorki o wyjaśnienie  @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  Co wy na to?

oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Sylwesterepic, proszę Cię o cierpliwość. Tak, jak pisaliśmy w korespondencji mejlowej - dokumenty postaramy się zweryfikować w ciągu jednego dnia roboczego. 

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów