anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zawisła płatność w statusie "Payment pending" dla sprzedawcy.

B_B_W
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry.
Został dokonany zakup przez klienta na to ogłoszenie


Feb 5, 2025, 7:19 PM
Zamówienie specjalne dla klienta Tchi. 23 modele + zestaw walkirek.
ab9b4a10-e3ed-11ef-b5b1-779a92b55056

Została pobrana prowizja od sprzedaży, ale pieniądze nawet nie zostały przelane.
collection of fees from funds PayU
a1eda410-19d3-4a25-8f91-f0c349508cfe

 

Czy możecie pomóc zrozumieć, co się dzieje?
Z tego, co widać, płatność może długo pozostawać w tym statusie, więc chyba nie ma sensu czekać.
Z poważaniem.

 

@Syrena_zT@julienail@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

B_B_W
#7 Wielbiciel#

Klient dokonał ponownej płatności, otrzymałem powiadomienie o zapłacie i status zmienił się na „Opłacono”.
Jednak środki nie trafiły na konto. @Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@B_B_W zamówienie jest opłacone. Jednak ze względu na długi czas dostawy (ok. 21 dni) wypłata jest opóźniona. 
Wypłatę możemy wstrzymać na okres stanowiący sumę:

  • przewidywanego czasu dostawy (deklarowany przez sprzedającego czas wysyłki dla oferty + maksymalny czas przewozu dla wybranej przez kupującego metody dostawy) oraz
  • dodatkowych 7 dni kalendarzowych (lub – w przypadku wysyłki z Allegro Fulfillment – dodatkowych 5 dni kalendarzowych).

Pieniądze możemy wstrzymać maksymalnie na 45 dni.
Listę wstrzymanych wpłat od kupujących zobaczysz w zakładce Środki i historia operacji w sekcji Oczekujące.
W tym artykule znajdziesz informacje na ten temat. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów