Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry.
Został dokonany zakup przez klienta na to ogłoszenie
Feb 5, 2025, 7:19 PM
Zamówienie specjalne dla klienta Tchi. 23 modele + zestaw walkirek.
ab9b4a10-e3ed-11ef-b5b1-779a92b55056
Została pobrana prowizja od sprzedaży, ale pieniądze nawet nie zostały przelane.
collection of fees from funds PayU
a1eda410-19d3-4a25-8f91-f0c349508cfe
Czy możecie pomóc zrozumieć, co się dzieje?
Z tego, co widać, płatność może długo pozostawać w tym statusie, więc chyba nie ma sensu czekać.
Z poważaniem.
@Syrena_zT@julienail@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Klient dokonał ponownej płatności, otrzymałem powiadomienie o zapłacie i status zmienił się na „Opłacono”.
Jednak środki nie trafiły na konto. @Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@B_B_W zamówienie jest opłacone. Jednak ze względu na długi czas dostawy (ok. 21 dni) wypłata jest opóźniona.
Wypłatę możemy wstrzymać na okres stanowiący sumę:
Pieniądze możemy wstrzymać maksymalnie na 45 dni.
Listę wstrzymanych wpłat od kupujących zobaczysz w zakładce Środki i historia operacji w sekcji Oczekujące.
W tym artykule znajdziesz informacje na ten temat.