Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry!
Moje pytanie brzmi. Dlaczego po upływie czasu mojej oferty, wznowiona oferta nie posiada zestawu który był w starej ofercie gdzie jest wyraźnie napisane: Po zakończeniu czasu trwania wznowimy Twoją ofertę z pełnym zestawem przedmiotów. Dzieje się tak nie pierwszy raz. Jestem zażenowany tą sytuacją ponieważ mam ponad 400 ofert i nie mam zamiaru tego ciągle naprawiać. @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@ZnaneMeble tak, ale nie dzieje się to automatycznie.
Możesz wznowić zakończone oferty (również grupowo) w zakładce Mój asortyment, wznowimy je z takim samym numerem, liczymy od nowa czas trwania i zachowujemy popularność danej oferty. Tutaj więcej informacji na ten temat.