Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Niestety aktualnie mamy problemy techniczne związane z dodawaniem nowych pomysłów w "Zgłoś swój pomysł", dlatego jeśli macie propozycje, którymi chcecie się z nami podzielić, zostawcie je w tym wątku. Gdy usterka będzie naprawiona, wszystkie sugestie przeniesiemy we właściwe miejsce.
Liczymy na Waszą wyrozumiałość i przepraszamy za niedogodności!
@_HolaOla_ pewnie że możecie liczyć na naszą wyrozumiałość, tyle tu problemów że to raczej norma zaczyna się robić, tydzień bez awarii to aż dziwnie zaczynie robić 😄
Chciałbym .... hmmm. no właśnie co ja bym chciał ... już Wiem !!! CHCIAŁBYM WAM WSZYSTKIM DRODZY UŻYTKOWNICY ORAZ PRZEMIŁEJ OBSŁUDZE ŻYCZYĆ SPOKOJNYCH I ZDROWYCY ŚWIĄT .🎄
pytanie tylko po co zgłaszać swoje pomysły, skoro spece z allegro wszystko wiedzą lepiej. Nawet przewidzieli, że paczki pocztowe będą szły 10dni, zamiast 2. Ja już się zniechęciłem.
Sugestia nr 1.
Jeśli nabywca opłaca jakieś zamówienie to system sprawdzi czy czasem nie ma innego nieoplaconego przedmiotu/zamówienia od tego samego Sprzedawcy i wyświetli komunikat "Masz nieoplacone zamówienie/a od tego Sprzedawcy. Połączyć je w jedno zamówienie?"
Itp. Być może z opcja wyboru. Być może ograniczyć do zamówień 1-2 tygodni wstecz?
Aplikacja www i aplikacja na telefonach.
Nadal są nabywcy którzy opłacają każde zamówienie odrębnie, z odrębną wysyłką...
W jakim celu zgłaszać pomysły, jeśli praktycznie wszystkie pomysły są odrzucane
@_HolaOla_ no to mam pomysł - dobrze by było , aby sprzedawca miał możliwość wprowadzenia godzin tzw. urzędowania czyli dostępności w szybkim czasie , a chodzi głównie o dyskusje oraz pytania , w których to czas odpowiedzi nie byłby liczony do jakości jeśli klient pyta lub zgłasza problem poza godzinami pracy sprzedawcy no bo jak wiemy klienci głównie poszukują kontaktu w godzinach późnowieczornych lub nocnych kliedy my sprzedawcy łapiemy oddech przed kolejnym dniem .Jako ograniczenie dla zbyt cwanych .... można by wprowadzić minimalną ilość godzin tzw. dostępności na dobę lub punktować sprzedawców za jak najdłuższą .
Przykład z dzisiaj - klient otworzył dyskusję wczoraj / już rozwiązana / chwilę jak się przeciągnąłem i wyłączyłem komputer / 19:00 / , 1 - odpowiedź 6:30 i tak dość późno bo dzisiaj mało przesyłek i się trochę pobyczyłem ....... punktyów poleci pewnie co niemiara ,a odpowiedzi na 2 kolejne wpisy klient otzymywal w ciągu 10 minut .
Jak wymyślisz coś na czym portal zarobi a ktoś inny pokryje tego koszty to masz szanse na akceptacje.
@_HolaOla_ ja zaproponuje krótko - przywrócić funkcjonalność i zasady panujące na portalu z okolic 2010r 🤣
Allegro był prostsze w obsłudze, wszyscy dostawali komentarze i było po prostu git ^^
@Skill_Player Jak coś było dobre i pomagało w ciężkiej pracy to na pewno nie wróci ,pozostają tylko marzenia i wspomnienia z minionych lat.
Moja propozycja... Darmowe zwroty tylko dla pełnych zakupów. Mam dość zamawiania dla darmowej przesyłki i zwracania na jej większej części. Jak będzie płatny zwrot części zakupów myślę że ten proceder się skończy. Skorzystają na tym sprzedający, przewoźnik jak i samo allegro. Skończy się polskie cwaniakowanie
Witam chcemy na etykiecie dodawać nr zamówienia zew. w uwagach nadawcy - obecnie jest pobierany tylko nr.ref dokładnie nick klienta czy taka możliwość będzie dostępna
Witam kiedy Ciemny Tryb(dark mode) oraz Pay Later z wkładem własnym i szybszą spłatą ?:)
Dzień Dobry, nie wiem czy tylko ja tak mam ale bardzo często spotykam się z sytuacją, że szukam produktu i wpisuje jakieś atrybuty a tam coś WOGÓLE nie związane z tematem... Przykład z dziś - szukam telefonu i okazuje się, że słuchawki mają czytnik linii papilarnych, przekątną 5'5 cala albo 12 Mpx aparat... Żeby było zabawniej to ID aukcji: 10558951628. Zachęcam zobaczyć a to jeden przykład - ich jest tysiące albo miliony.
Albo wybieram "nowe" i w parametrach tak właśnie jest ale sprzedawca w opisie piszę: "STAN: Z gablot wystawowych naszego sklepu stacjonarnego gdzie stanowiły model demonstracyjny przez co na urządzeniu można dostrzec ryski. Opakowanie otwarte." - czyli powystawowe a nie nowe... Ale wyskoczył bo sprzedawca źle zaznaczył. Podobnie jak w powyższym przykładzie, tu też dam ID aukcji: 12309464830. Wybrany losowy przykład jak wcześniej - ich jest więcej.
To przykład oczywiście z dziś ale tak ciągnie się od dawna... W wielu miejscach jest też po prostu błędna kategoria... szukam urządzenia a tam akcesoria gdzie jest osobna kategoria na akcesoria ale sprzedawca uznał, że tak będzie zabawniej.
Proponuje przycisk do zgłaszania niezgodności danych aukcji. Niech sprzedawca poprawia by nauczył się po prostu wprowadzać od razu zgodnie z prawdą... Bo nie wiem jak innych ale mnie to zniechęca do kupna... Na pewno jest jakiś system kar za inne przewinienia to proszę i to uwzględnić. Nie jest to coś mega strasznego ale jednak jak się czyta 50 aukcje z jakimiś niezgodnościami to jednak zniechęca... Zwłaszcza jak niezgodności tyczą się czegoś tak istotnego jak stan "nowy" - według mnie to istotne czy coś jest nowe czy powystawowe itd...
Bardzo proszę o zainteresowanie się tematem - Pozdrawiam
@_HolaOla_ Na długo to wyłaczyliście? Czy już "docelowo" aby nie było niewygodnych pomyslów? 🙂 ps co sie dzieje z postami które tam napisze?
Na pewno zajmuje się tym problemem zespół specjalistów - więc trochę to jeszcze potrwa.
@krejzole Jeżeli ZEPSÓŁ ( literówka celowa) od "Ukryj - NieOdkryj" to można postawić na tym krzyżyk.
@pinsplash Wiem, że każde nasze działanie jest dobrym powodem na wiele teorii spiskowych, ale możesz wierzyć, że nie wyłączyliśmy pomysłów celowo. Mamy problemy techniczne i w tej chwili każde dodanie nowej propozycji powoduje błąd, więc na razie zupełnie nie prezentujemy tego forum na stronie głównej Gadane. Przekazaliśmy już sprawę do zespołu technicznego, ale ze względu na okres świąteczno-noworoczny naprawa tej sytuacji niestety może jeszcze trochę potrwać. Gdy znajdziemy przyczynę i naprawimy błąd, pomysły wrócą na swoje miejsce.
Chciałem zgłosić propozycję zmiany systemu naliczania ocen sprzedaży na bardziej obiektywne i nie dających możliwości wymuszenia i wyłudzania rabatów przez kupujących za gwiazdki.
Zastąpić obecny system ocen przyznawany przez kupującego w "obsłudze kupującego" gwiazdkami przyznawanymi przez aplikację za terminowa wysyłkę i odpowiedź na wiadomości i dyskusje (tzn terminowa wysyłka i odpowiedzi z wyłączeniem weekendów, godz nocnych i świat 5 gwiazdek, za każde xx godzin opóźnienia jedna gwiazdka mniej) - to jest obiektywna ocena, a nie jak do tej pory subiektywna kupującego który często chcąc coś wymusić, lub obniżyć ocenę konkurencji daje negatywa mimo terminowej wysyłki i natychmiastowych odpowiedzi w wiadomościach. Natomiast zgodność z opisem zastąpić % zwrotów z opisem niezgodne z opisem. W ten sposób bezstronny system na podstawie szablonu generuje obiektywne oceny od których powinien być uzależniony Smart i super sprzedawca.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Szanowni, czy akcja pt. 'ukryty zakup' jeszcze się Wam nie znudziła? To chyba nie był dobry pomysł.
Skoro tak Wam świetnie poszło z "ukryj", to może dołożycie 'Odkryj".