anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zmiana adresu zwrotu

janeana
#11 Animator#

Witam serdecznie,

Czy na stronie "Dane konta"

adres, na który kupujący zwraca produkt to "Twój adres" czy "Adresy do wysyłki"?

Na stronie "Warunki zwrotów" zmiana adresu zwrotu nic nie dała.

Pozdrawiam

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@janeana Czy dodałaś nowe warunki zwrotu do trwających ofert? Sprawdź tutaj jak to zrobić.

   Natalia
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

janeana
#11 Animator#

Dziękuję za odpowiedź.

  • Podczas wystawiania oferty przez formularz, w części Warunki oferty wybierz z rozwijanej listy Warunki zwrotów nazwę z tymi warunkami, które chcesz dodać w swojej ofercie.

W każdej karcie sprzedaży mam nowy (prawidłowy adres do zwrotu). Czy jest to możliwe, aby nowo podany adres nie zadziałał, kiedy produkt był zakupiony przed zmianą adresu do zwrotu?

 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@janeana W tej sytuacji kupujący będą zwracali zamówienia na stary adres (ten podany przed zmianą).

oznacz moderatorów

janeana
#11 Animator#

Dziękuję za odpowiedź.

Pozdrawiam serdecznie

oznacz moderatorów

janeana
#11 Animator#

Witam serdecznie,

Niestety ale mam znów problem, ponieważ nieodebrana paczka wróciła znów na stary adres, mimo tego, że adres został zmieniony w warunkach zwrotów i wszystkie oferty zostały zaktualizowane o nowy adres do zwrotów.

Proszę o pomoc, co mam zrobić, żeby w końcu kupujący dokonywali zwrotu na nowy zaktualizowany przeze mnie adres.

Pozdrawiam serdecznie

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@janeana Cześć 🙂 Wyjaśnimy tę sprawę - do weryfikacji będę potrzebowała numeru zamówienia, dla którego zwrot przyszedł na stary adres 

oznacz moderatorów

janeana
#11 Animator#

Podaję numer zamówienia:

e9bfe201-f553-11ec-8c80-918b02b4e793

Produkt nie został odebrany, kupujący nie dostał powiadomienia o tym, że czeka na niego przesyłka i przesyłka wróciła do sprzedającego.

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@janeana A w jaki sposób zmieniłaś adres do zwrotu? Dodałaś adres w tej zakładce: https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/warunki-zwrotow

Na ten moment widzę, że masz w adresie opcję: "Adres do zwrotu dostępny w e-mailu po zakupie".

oznacz moderatorów