Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam serdecznie,
Czy na stronie "Dane konta"
adres, na który kupujący zwraca produkt to "Twój adres" czy "Adresy do wysyłki"?
Na stronie "Warunki zwrotów" zmiana adresu zwrotu nic nie dała.
Pozdrawiam
Dziękuję za odpowiedź.
Podczas wystawiania oferty przez formularz, w części Warunki oferty wybierz z rozwijanej listy Warunki zwrotów nazwę z tymi warunkami, które chcesz dodać w swojej ofercie.
W każdej karcie sprzedaży mam nowy (prawidłowy adres do zwrotu). Czy jest to możliwe, aby nowo podany adres nie zadziałał, kiedy produkt był zakupiony przed zmianą adresu do zwrotu?
@janeana W tej sytuacji kupujący będą zwracali zamówienia na stary adres (ten podany przed zmianą).
Dziękuję za odpowiedź.
Pozdrawiam serdecznie
Witam serdecznie,
Niestety ale mam znów problem, ponieważ nieodebrana paczka wróciła znów na stary adres, mimo tego, że adres został zmieniony w warunkach zwrotów i wszystkie oferty zostały zaktualizowane o nowy adres do zwrotów.
Proszę o pomoc, co mam zrobić, żeby w końcu kupujący dokonywali zwrotu na nowy zaktualizowany przeze mnie adres.
Pozdrawiam serdecznie
@janeana Cześć 🙂 Wyjaśnimy tę sprawę - do weryfikacji będę potrzebowała numeru zamówienia, dla którego zwrot przyszedł na stary adres
Podaję numer zamówienia:
e9bfe201-f553-11ec-8c80-918b02b4e793
Produkt nie został odebrany, kupujący nie dostał powiadomienia o tym, że czeka na niego przesyłka i przesyłka wróciła do sprzedającego.
@janeana A w jaki sposób zmieniłaś adres do zwrotu? Dodałaś adres w tej zakładce: https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/warunki-zwrotow?
Na ten moment widzę, że masz w adresie opcję: "Adres do zwrotu dostępny w e-mailu po zakupie".