Zmiana adresu zwrotu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam serdecznie,
Czy na stronie "Dane konta"
adres, na który kupujący zwraca produkt to "Twój adres" czy "Adresy do wysyłki"?
Na stronie "Warunki zwrotów" zmiana adresu zwrotu nic nie dała.
Pozdrawiam

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziękuję za odpowiedź.
-
Podczas wystawiania oferty przez formularz, w części Warunki oferty wybierz z rozwijanej listy Warunki zwrotów nazwę z tymi warunkami, które chcesz dodać w swojej ofercie.
W każdej karcie sprzedaży mam nowy (prawidłowy adres do zwrotu). Czy jest to możliwe, aby nowo podany adres nie zadziałał, kiedy produkt był zakupiony przed zmianą adresu do zwrotu?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@janeana W tej sytuacji kupujący będą zwracali zamówienia na stary adres (ten podany przed zmianą).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziękuję za odpowiedź.
Pozdrawiam serdecznie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam serdecznie,
Niestety ale mam znów problem, ponieważ nieodebrana paczka wróciła znów na stary adres, mimo tego, że adres został zmieniony w warunkach zwrotów i wszystkie oferty zostały zaktualizowane o nowy adres do zwrotów.
Proszę o pomoc, co mam zrobić, żeby w końcu kupujący dokonywali zwrotu na nowy zaktualizowany przeze mnie adres.
Pozdrawiam serdecznie

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@janeana Cześć 🙂 Wyjaśnimy tę sprawę - do weryfikacji będę potrzebowała numeru zamówienia, dla którego zwrot przyszedł na stary adres
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Podaję numer zamówienia:
e9bfe201-f553-11ec-8c80-918b02b4e793
Produkt nie został odebrany, kupujący nie dostał powiadomienia o tym, że czeka na niego przesyłka i przesyłka wróciła do sprzedającego.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@janeana A w jaki sposób zmieniłaś adres do zwrotu? Dodałaś adres w tej zakładce: https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/warunki-zwrotow?
Na ten moment widzę, że masz w adresie opcję: "Adres do zwrotu dostępny w e-mailu po zakupie".