Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry.
Ponad tydzień temu zmieniliśmy numer konta do wypłat za sprzedaż.
Przelew został wykonany - do tej pory nic się nie zmieniło i wypłaty nie są aktywne 😞
Konta są 3 : Auto-Group-Luzar, VW_LUZAR, SKODA_LUZAR
Czekam na aktywację
Janusz [edycja]
@Auto-Group-Luzar, z tego, co widzę, aktywacja konta do wypłat wymaga przesłania skanu lub czytelnego zdjęcia dowodu tożsamości wszystkich beneficjentów rzeczywistych.
Dokument wgrasz w zakładce Ustawienia wypłat (przycisk "uzupełnij dane osobowe").
Zakładka którą Pani podała u góry - nie działa, zależy nam na czasie. Proszę o instrukcję jak mamy dołączyć te dane o beneficjentach?
@Auto-Group-Luzar dokumenty dodasz w zakładce Ustawienia wypłat. W części poświęconej operatorowi Przelewy24, wybierz proszę "uzupełnij dane osobowe", w tym miejscu dodasz dowód tożsamości właściciela konta lub reprezentantów firmy.
Możesz dodać 7 dokumentów w formatach pdf, jpeg, png, bmp i tiff. Ich maksymalna wielkość to 4MB. Weryfikacja potrwa do 5 dni roboczych. W niektórych przypadkach możemy Cię poprosić o dodatkowe dokumenty, a o zakończeniu weryfikacji poinformujemy Cię e-mailem.
Tutaj znajdziesz oświadczenie beneficjenta rzeczywistego.
Niestety nie możemy w żadnym miejscu odnaleźć miejsca gdzie mamy załączyć te dokumenty 😞
Przypominam, że jest to zmiana rachunku konta na inny a nie aktywacja metody przelewy24. Proszę o pilną interwencję - mamy dużo środków do wypłaty i rozliczenia w księgowości a czas ucieka.
@Auto-Group-Luzar Jeśli po przejściu do zakładki Ustawienia wypłat nie widzisz części Przelewy24 i możliwości uzupełnienia danych osobowych, to prześlij nam proszę zrzut ekranu zakładki Ustawienia wypłat na spolecznosc@allegro.pl (możesz przed tym spróbować wyczyścić pliki cookies lub sprawdzić zakładkę na innym urządzeniu).
Niestety dalej nie działa , proszę o pilną interwencję !
@Auto-Group-Luzar Weryfikacja Twojego konta u operatorów wciąż trwa, więc proszę Cię jeszcze o cierpliwość. Standardowy czas trwania weryfikacji w PayU może potrwać do 3 dni roboczych, natomiast w przypadku Przelewów24, 5 dni roboczych.
3 dni, chyba już około 2 tygodne - kwota zbliża się do 100tys 😞
Proszę o bardzo pilną interwencję !!! Księgowość musi to rozliczyć !!!
Sprawa dotyczy 3 kont Allegro !
@Auto-Group-Luzar Rozumiem. Spróbuj załączyć dokumenty w tej zakładce: https://allegro.pl/rejestracja/konto-firmowe/przeslij-dokumenty. Daj proszę znać, czy się udało - wtedy skontaktuję się z Operatorem i poproszę o przyspieszenie weryfikacji.
Nie da się tam załączyć dokumentów, proszę o adres mailowy gdzie można je przesłać !
Haloo ?
@Auto-Group-Luzar, czy możesz podesłać potwierdzenie wykonania przelewu weryfikacyjnego na spolecznosc@allegro.pl?
Wysłano, proszę o pilną interwencję i aktywowanie wypłat.
@Auto-Group-Luzar, potwierdzam otrzymanie wiadomości mejlowej. Gdy dowiem się czegoś więcej w Twojej sprawie, wrócę tu z odpowiedzią.
Dziękuję i czekam.
Proszę o pilną informację, brak jakiegokolwiek postępu od wczoraj 😞
@Auto-Group-Luzar, udało się odblokować formularz na wszystkich 3 kontach. Sprawdź, proszę, czy możesz załączyć dokumenty przez tę zakładkę.