anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zmiana konta do wypłat - brak aktywacji

Auto-Group-Luzar
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry.

Ponad tydzień temu zmieniliśmy numer konta do wypłat za sprzedaż.

Przelew został wykonany - do tej pory nic się nie zmieniło i wypłaty nie są aktywne 😞

Konta są 3 : Auto-Group-Luzar, VW_LUZAR, SKODA_LUZAR

 

Czekam na aktywację

Janusz [edycja]

oznacz moderatorów
40 ODPOWIEDZI 40

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Auto-Group-Luzar, z tego, co widzę, aktywacja konta do wypłat wymaga przesłania skanu lub czytelnego zdjęcia dowodu tożsamości wszystkich beneficjentów rzeczywistych. 

Dokument wgrasz w zakładce Ustawienia wypłat (przycisk "uzupełnij dane osobowe").

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

Auto-Group-Luzar
#8 Zapaleniec#

Zakładka którą Pani podała u góry - nie działa, zależy nam na czasie. Proszę o instrukcję jak mamy dołączyć te dane o beneficjentach?

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Auto-Group-Luzar dokumenty dodasz w zakładce Ustawienia wypłat. W części poświęconej operatorowi Przelewy24, wybierz proszę "uzupełnij dane osobowe", w tym  miejscu dodasz dowód tożsamości właściciela konta lub reprezentantów firmy. 
Możesz dodać 7 dokumentów w formatach pdf, jpeg, png, bmp i tiff. Ich maksymalna wielkość to 4MB. Weryfikacja potrwa do 5 dni roboczych. W niektórych przypadkach możemy Cię poprosić o dodatkowe dokumenty, a o zakończeniu weryfikacji poinformujemy Cię e-mailem.
Tutaj znajdziesz oświadczenie beneficjenta rzeczywistego. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

Auto-Group-Luzar
#8 Zapaleniec#

Niestety nie możemy w żadnym miejscu odnaleźć miejsca gdzie mamy załączyć te dokumenty 😞

Przypominam, że jest to zmiana rachunku konta na inny a nie aktywacja metody przelewy24. Proszę o pilną interwencję - mamy dużo środków do wypłaty i rozliczenia w księgowości a czas ucieka.

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Auto-Group-Luzar Jeśli po przejściu do zakładki Ustawienia wypłat nie widzisz części Przelewy24 i możliwości uzupełnienia danych osobowych, to prześlij nam proszę zrzut ekranu zakładki Ustawienia wypłat na spolecznosc@allegro.pl (możesz przed tym spróbować wyczyścić pliki cookies lub sprawdzić zakładkę na innym urządzeniu). 

oznacz moderatorów

Auto-Group-Luzar
#8 Zapaleniec#

Niestety dalej nie działa , proszę o pilną interwencję !

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Auto-Group-Luzar Weryfikacja Twojego konta u operatorów wciąż trwa, więc proszę Cię jeszcze o cierpliwość. Standardowy czas trwania weryfikacji w PayU może potrwać do 3 dni roboczych, natomiast w przypadku Przelewów24, 5 dni roboczych. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Auto-Group-Luzar
#8 Zapaleniec#

3 dni, chyba już około 2 tygodne - kwota zbliża się do 100tys 😞

Proszę o bardzo pilną interwencję !!! Księgowość musi to rozliczyć !!!

oznacz moderatorów

Auto-Group-Luzar
#8 Zapaleniec#

Sprawa dotyczy 3 kont Allegro ! 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Auto-Group-Luzar Rozumiem. Spróbuj załączyć dokumenty w tej zakładce: https://allegro.pl/rejestracja/konto-firmowe/przeslij-dokumenty. Daj proszę znać, czy się udało - wtedy skontaktuję się z Operatorem i poproszę o przyspieszenie weryfikacji. 

oznacz moderatorów

Auto-Group-Luzar
#8 Zapaleniec#

Nie da się tam załączyć dokumentów, proszę o adres mailowy gdzie można je przesłać !

oznacz moderatorów

Auto-Group-Luzar
#8 Zapaleniec#

Haloo ?

oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Auto-Group-Luzar, czy możesz podesłać potwierdzenie wykonania przelewu weryfikacyjnego na spolecznosc@allegro.pl? 

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

Auto-Group-Luzar
#8 Zapaleniec#

Wysłano, proszę o pilną interwencję i aktywowanie wypłat.

oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Auto-Group-Luzar, potwierdzam otrzymanie wiadomości mejlowej. Gdy dowiem się czegoś więcej w Twojej sprawie, wrócę tu z odpowiedzią. 

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

Auto-Group-Luzar
#8 Zapaleniec#

Dziękuję i czekam.

oznacz moderatorów

Auto-Group-Luzar
#8 Zapaleniec#

Proszę o pilną informację, brak jakiegokolwiek postępu od wczoraj 😞

oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Auto-Group-Luzar, udało się odblokować formularz na wszystkich 3 kontach. Sprawdź, proszę, czy możesz załączyć dokumenty przez tę zakładkę

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów