Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
witam. Chciałem zmienić numer konta bankowego do wypłat na konto syna. Po czasie doczytałem, że może być podane konto tylko właściciela konta Allegro. Nie mogę cofnąć zmiany w ustawieniach i zostawić konta które było podane dotychczas.
caly czas widnieje ,,w trakcie weryfikacji..
Cześć @dziobkowski_1, konsultuję Twoją sprawę z odpowiednim działem. Wrócimy do Ciebie w tym wątku, gdy otrzymamy odpowiedź.
Wracam @dziobkowski_1, niestety nie da się cofnąć ustawień wypłat do poprzednio zweryfikowanego rachunku.
Musisz wykonać nowy przelew weryfikacyjny na swoje dane, nawet jeśli się one nie zmieniły.
Możesz to zrobić w tym miejscu, pod kafelkiem z tytułem "PayU".
Po wykonaniu pozytywnej weryfikacji możesz wrócić do pierwotnego numeru konta, o którym wspominasz wchodząc w zakładkę Ustawienia Wypłat i klikając przycisk [Zmień].
Przelew weryfikacyjny z mojego konta zrobiłem (Patryk Dzióbkowski) w piątek i do dziś jest w trakcie weryfikacji 😕
@dziobkowski_1 standardowo weryfikacja w PayU może trwać do 3 dni roboczych, a w Przelewy24 do 5 dni roboczych, więc poczekaj proszę jeszcze cierpliwie.