anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zmiana sposobu dostawy po zakupie

MAMY ROZWIĄZANIE!
WorldColor_pl
#8 Zapaleniec#

Witam, czy ktoś mógł by podpowiedzieć co zrobić jeżeli klient przy zakupie przez pomyłkę zaznaczył zły sposób dostawy i nie ma możliwości w ten sposób nadać mu paczki? Chodzi o Allegro DPD Pickup a paczka została już opłacona? Chodzi o to, że DPD Pickup nie obsługuje jego kodu pocztowego

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4
LEW433
#21 Demiurg#

Pozostaje zwrócić kasę, najlepiej żeby kupujący kliknął zwrot- odstąpił od umowy zakupu.

oznacz moderatorów
WorldColor_pl
#8 Zapaleniec#

Kożystam z baselinkera, paragon już wystawiony 😕 Co w tym wypadku?

Dodatkowo była to ostatnia sztuka na aukcji... czy po zwrocie aukcja się wznowi?

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

Jeśli chodzi o wznowienie oferty, musisz to zrobić sam. Oferty nie są wznawiane automatycznie w przypadku zwrotów. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
TomBanknoter
#17 Koryfeusz#

@WorldColor_pl Nie jestem pewien, jak jest w DPD, ale np. w InPost da się odzyskać środki, jeśli opłacona etykieta nie została wykorzystana. Skontaktuj się z infolinią. Natomiast wysłać możesz czym chcesz. W szczegółach zamówienia zmieniasz dostawcę i wklejasz numer nowej przesyłki.

Możesz też poprosić o anulowanie zamówienia i zrobienie nowego.

oznacz moderatorów