Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, czy ktoś mógł by podpowiedzieć co zrobić jeżeli klient przy zakupie przez pomyłkę zaznaczył zły sposób dostawy i nie ma możliwości w ten sposób nadać mu paczki? Chodzi o Allegro DPD Pickup a paczka została już opłacona? Chodzi o to, że DPD Pickup nie obsługuje jego kodu pocztowego
Pozostaje zwrócić kasę, najlepiej żeby kupujący kliknął zwrot- odstąpił od umowy zakupu.
Kożystam z baselinkera, paragon już wystawiony 😕 Co w tym wypadku?
Dodatkowo była to ostatnia sztuka na aukcji... czy po zwrocie aukcja się wznowi?
Jeśli chodzi o wznowienie oferty, musisz to zrobić sam. Oferty nie są wznawiane automatycznie w przypadku zwrotów.
@WorldColor_pl Nie jestem pewien, jak jest w DPD, ale np. w InPost da się odzyskać środki, jeśli opłacona etykieta nie została wykorzystana. Skontaktuj się z infolinią. Natomiast wysłać możesz czym chcesz. W szczegółach zamówienia zmieniasz dostawcę i wklejasz numer nowej przesyłki.
Możesz też poprosić o anulowanie zamówienia i zrobienie nowego.