Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
czy zmiana statusu zamówienia z NOWE na W REALIZACJI ma wpływ na wyniki w miarach?
Czyli jeśli kliknęliśmy status na W REALIZACJI już po czasie naszego deklarowanego czasu wysyłki.
Mamy czas ustawiony na 14 godzinę. A klikamy w realizacji np. o godzinie 18. Wiadomo, że już o 18 nie wyślemy przesyłki. @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@PalarniaDAKA Nie. Przesyłka jest uznana za wysłaną, kiedy jest zeskanowana przez kuriera lub w siedzibie przewoźnika. Szczegóły znajdziesz tutaj.
@nat_notto w takim razie za co odejmowane jest 24 punkty? Za to, że nie ma nas w pracy i nie nadajemy paczki o godzinie 17 jeśli mamy zadeklarowany czas wysylki do 14?
@PalarniaDAKA W tej mierze sprawdzamy procent zamówień z ostatnich 28 dni, które zostały wysłane w dniu zakupu. W tym procencie uwzględniamy wyłącznie zamówienia z tych ofert, w których deklarujecie wysyłkę w ciągu jednego dnia. Wyliczamy go w stosunku do wszystkich Waszych zamówień – bez względu na deklarowany dla nich czas wysyłki.
-24 punkty to wynik w porównaniu do poprzedniego miesiąca.
@nat_not czyli jeśli chcielibyśmy, żeby nie odejmowało nam punktów, to co możemy zrobić? zmienić czas wysyłki na 48h? Bo ok mamy czas wysyłki w ciągu 1 dnia, ale to nie ma znaczenia do ktorej deklarujemy ze wyslemy danego dnia przesylki?
@PalarniaDAKA Najlepiej zapoznaj się z zasadami naliczania punktów dla tej miary, które zamieściliśmy tutaj.
Żeby poprawić swoje wyniki, zalecamy tak zorganizować codzienną pracę, aby nadawać zamówienia w dniu ich złożenia i opłacenia.
czyli zatrudnić dodatkowych kurierów, którzy zeskanują paczki po 22 i zawiozą na bazę.
Większość prywatnych kupujących robi zakupy po południu / wieczorem i co by nie robić nie da się tego wysłać tego samego dnia.
Ale ważne, że Pani @nat_not teoria się zgadza
Zgadzam się stuprocentowo. A co mają powiedzieć firmy, które są z mniejszych miast? Gdzie kurier naprawdę dociera o słabych godzinach? Dramat. Nie powinno być takiej miary. Jest krzywdząca i nieetyczna. Dzisiaj np. miałam odbiór paczek po godzinie 14, a trafiła się jedna później i dowiozłam do paczkopunktu, gdzie oczywiście nie ruszyła dalej w drogę, bo kurierzy nie siedzą i nie czekają na moją paczkę by ją powziąć i z nią popędzić niczym gazela. Nic tylko napisać w aukcji, błagam człowieku rób zakupy wtedy kiedy pracujemy.
A firmy ze wsi?
Tutaj jest po prostu "trasa objazdowa" kurierów. Nie mamy kompletnie żadnego wpływu na terminy odbioru przesyłek.
- Allegro One i kurier UPS - jak ma więcej paczek do rozwózki, to przyjeżdża ok. 12:00, jak ma mało paczek - to przyjeżdża zaraz po godz. 10-tej , jak nie ma paczek do dostarczenia w moim rejonie - to dzwoni, że go dziś nie będzie. I paczki sobie leżą do następnego dnia
- InPost Paczkomat Allegro i Kurier - w poniedziałki przyjeżdża wcześnie, nawet tuż po 10:00 , pozostałe dni ok. 12-tej
- Poczta Polska i Orlen - muszę wyjechać najpóźniej o 13:30 i nabić 12 km żeby je nadać. Bo Orlen odbiera paczki z punktu ok. 14:00 (do mnie nie chcą przyjechać), a Poczta czynna jest do 15:00
No i jak mam wypracować punkty w jakości za wysyłkę tego samego dnia?
To jest jawna dyskryminacja wielu sprzedających.
Proszę moderatorów o zajęcie stanowiska w tej sprawie.
O super za poruszenie tematu wsi zabitej dechami 🙂 Kurier UPS po odbiór one to jakaś tragedia. Tak jak piszesz, jednego dnia jest o 9 rano a innego o 17. Dla mnie to problem bo sama zawożę paczki do paczkomatu, na pocztę i do żabki a tu trzeba czekać za UPS. Jeśli ktoś kupi w poniedziałek o 10 to nawet jak zlecę podjazd na poniedziałek to i tak przyjedzie we wtorek dopiero.
U mnie DHL po odbiór paczek do Żabki podjeżdża około 10-11 także też lipa.
Jedynie wygrywa poczta, bo moja jest czynna do 18 i nawet jak nadam paczki o 16 to wyjadą i są na następny dzień.