Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Co się znowu zadziało? zam nr 0f63f6d0-851d-11ef-8fe6-eb9b60973fcb
Czas wysyłki 1 dzień.
Zakup 8.10, czas na wysłanie 8.10
Ostatnią paczkę szybciej niż deklaruję wysłałam bodajże w kwietniu. Więc co tym razem? Wciskacie na siłę swoje łon??
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@folkowy-slesin przewidywany czas dostawy wskazuje na jutro, aby został spełniony, przesyłkę powinieneś nadać dzisiaj, czas wysyłki w tej ofercie to 24h. Czas na nadanie masz do 9.10, jednak aby spełnić przewidywany czas dosatwy powinieneś nadać ją dziś.
Skąd taki przewidywany czas dostawy? Nie wysyłam nic wcześniej od kwietnia. Wkleić wszystkie zamówienia z datami (nie ma tego wiele z 3 ostatnich miesięcy)?
Zamówienie ad9d5b40-846c-11ef-8824-5fd6f57c0f01 z 7.10 zakup o 7 rano pokazuje poprawnie czas na wysłanie 8.10 to czemu zamówienie z dzisiaj z godz. 4 rano pokazuje z błędem??
Mam jeszcze jedno pytanie o błędnie pokazywany czas dostawy. Dlaczego teraz w moich ofertach pokazuje przewidywany czas dostawy piątek 11.10? np 15560916532 ale wszystkie oferty tak mają
Proszę o wykluczenie zamówienia nr 0f63f6d0-851d-11ef-8fe6-eb9b60973fcb z jakości sprzedaży.
Ktoś coś pogrzebał i algorytm liczy źle (nie musisz potwierdzać nie o to chodzi), bo poranną paczkę przeliczył jako wysyłkę natychmiast a wieczorną za 2 dni przy tym samym czasie wysyłki 1 dzień.
@folkowy-slesin nie wykluczymy wskazanego zamówienia, ponieważ zrealizowałeś je przed terminem. Widzę, że deklarowany czas dostawy dla zamówienia 0f63f6d0-851d-11ef-8fe6-eb9b60973fcb to 9.10, natomiast Ty nadałeś je 8.10. 😊
W kwestii wyświetlanego czasu z przewidywaną dostawą - jest on liczony na podstawie Twoich wcześniejszych realizacji zamówień. Jeżeli chcesz wydłużyć czas dostawy, to możesz to zmienić w zakładce Mój asortyment. Dodatkowo brane pod uwagę, będzie też nadawanie przesyłek zgodnie z Twoją deklaracją.
3 pytania proszę o odpowiedź:
1.Jeśli deklarowany czas dostawy to 9.10 to czemu mi się pokazywało czas na wysłanie 8.10?
2. Nie wysyłałam do wczoraj nic wcześniej czy mam tu wkleić wszystkie zamówienia dla potwierdzenia tego?
3. Czemu wczoraj rano pokazywało klientowi dostawa jutro a wieczorem dostawa za 2 dni?
@folkowy-slesin "czas na wysłanie" to wskazówka dla sprzedającego do której godziny ma wysłać zamówienie, aby dotarło do kupującego w przewidywanym czasie dostawy, dlatego taka data się tam pojawiła. Aby przesyłka dotarła do kupującego 9.10, najbezpieczniej nadać ją 8.10 do końca dnia. Podejrzewam, że znaczenie w tym przypadku miało to, że kupujący złożył to zamówienie tak wcześnie rano.
"Widzę, że deklarowany czas dostawy dla zamówienia 0f63f6d0-851d-11ef-8fe6-eb9b60973fcb to 9.10, natomiast Ty nadałeś je 8.10."
Podsumujmy dwie Wasze wypowiedzi. Deklarowany czas na wysyłkę miałam do 9.10 ale paczka miała być u kupującego 9.10 ???
Poproszę jeszcze odpowiedź na pytanie 3 tylko inaczej je sformułuje.
Z jakich powodów deklarowany czas dostawy dla zakupu tego samego dnia różni się tak diametralnie dla różnych zamówień? Zakup o 4 rano 8.10 pokazuje przewidywany czas dostawy 9.10. Zakup o 20:14 wieczorem 8.10 pokazuje przewidywany czas dostawy 11.10. Ciągle mam ustawione czas wysyłki 1 dzień a nie natychmiast.
@folkowy-slesin przewidywany czas dostawy jest wyliczany na podstawie różnych danych. Między innymi danych dotyczących nadawania przesyłek oraz czasu przewozu. Najprawdopodobniej pierwszy przypadek wynikał z założenia, że skoro kupujący złożył zamówienie tak wcześnie, to będzie ono nadane tego samego dnia i dotrze do niego w nastepnym dniu.
Teraz sprawdziłam ofertę, którą wskazałeś i przewidywany czas dostawy w czwartek 9.10 (g.19:50) pokazuje piątek 11.10. Na Twoim zrzucie widać tylko część przewoźników, a czas dostawy również różni się ze względu na przewoźnika i czas przewozu. Więc wczoraj musiał wskazywać dostawę w piątek tylko dla Pocztexu.
Pytam o wczorajsze pokazywanie nie dzisiejsze. Zaznaczyłam na czerwono żeby było lepiej widać wczorajszy przypadek. Dla InPost pokazywał 11.10, a dla Pocztexu 11.10-14.10
Przybliż proszę to będzie lepiej widać.
@folkowy-slesin ok, dziękuję! Skonsultuję to, bo wychodzi na to, że minęły 24h, a przewidywany czas dostawy jest taki sam. Dam znać, gdy otrzymam odpowiedź.
@folkowy-slesin przekazuję odpowiedź jaką otrzymałam. Zespół zajmujący się przewidywanym czasem dostawy nie potwierdził błędu.
Przy deklaracji 24H to normalne, że czas na wysyłkę jest do końca tego dnia, ponieważ wysyłka następnego dnia nie dawałaby szansy na dostawę na drugi dzień (przewoźnik musiałby się zmieścić w kilku godzinach).
Jeśli chodzi o czas dostawy w ofercie, który nie zmienił się w ciągu 24h, to zależy od wielu czynników, jednym ze składników jest model na czas wysyłki. Może zdarzyć się, że dwa dni z rzędu pokazywany jest ten sam termin dostawy (odpowiedź modelu zależy także od dnia tygodnia).
Dziękuję za odpowiedź. W sumie to nie spodziewałam się innej odpowiedzi. Tu wszystko działa poprawnie, nie ma błędów, wyszukiwarka działa idealnie, opłaty są tanie, wysyłka paczek XXL idealnie prosta, sprzedawcy są zadowoleni i marzą aby tu otwierać kolejne biznesy 😂🤣😆
Cześć, myślałem że tylko u mnie te problemy ale widzę że kolega także ma podobne. Czas wysyłki ustawiony na 3dni. Zakup dzisiaj. Czas do wysłania jutro. Czy coś tu nie gra ?
@MrowkaGrodzisk poproszę o numer zamówienia.