Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Dzień dobry,
Kupujący zgłosił zwrot poprzez formularz allegro. Paczka dotarła do Sprzedającego. Został zgłoszony zwrot środków dla klienta, który nie powiódł się w momencie spłaty (brak wystarczających środków). Na tą chwilę środki są zapewnione. Czy spłata zostanie pobrana jeszcze raz automatycznie czy trzeba ją zlecić?
Pozdrawiam.
W ciągu 24h powinna się pobrać automatycznie, jak minęło więcej czasu to trzeba zlecić.
Realnie przez godzinkę zerkaj na maila, jak przyjdzie o wykonaniu zwrotu to jest ok, a jak nie to raczej później niż po godzinie nie wyjdzie samo...
Tu zawsze lepiej na tego maila zerknąć, bo cuda bywają...
Przed chwilą próbowałam zlecić zlecić przelew jednak są jakieś komplikacje. Gdzie mogę zadzwonić bądź poprosić o pomoc by mnie pokierowano w tej sprawie ?
Pozdrawiam.
Przy formularzu kontaktowym jest opcja niby zamówienia rozmowy. Jednak z tego co sprzedawcy piszą to w 1/3 przypadków nawet nie udają, że dzwonili; w 1/3 puszczają strzałkę i dopiero pozostali słyszą cud w słuchawce xD
Oznacz może jeszcze raz moderację, przez nich najłatwiej tu coś załatwić.
@ChemixClean podaj proszę numer zamówienia, do którego chcesz zlecić zwrot.
6c564a40-8342-11f0-898d-5f9eaddf28a3
@ChemixClean dzięki! Już to konsultuję, wrócę do Ciebie z informacją.
Dziekuję, zwrot został przyznany