Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Witam. Klient kupił ode mnie produkt, a ja niezwłocznie zamówiłem go w hurtowni i nadałem przesyłkę. Po niedługim czasie kupujący zgłosił zwrot tłumacząc się pomyłką, nie mógł już anulować zamówienia przez to, że nadałem paczkę i zmieniłem status na "w realizacji". Zadzwoniłem do hurtowni i udało mi się całe szczęście anulować zamówienie. Problem w tym, że w Allegro produkt jest zgłoszony do zwrotu a list przewozowy czeka na nadanie. Nie mogę anulować nadanej przesyłki ponieważ jest to DPD. Pieniądze zwróciłem już klientowi. Co mam zrobić w tej sytuacji? Czy jest możliwość zmiany statusu tego zamówienia ze zwrotu na anulowanie i czy można jakoś anulować list przewozowy? Numer zamówienia: 9e1310e0-ac9c-11ef-a8b6-55d822907db0
Cześć, @CZEMITO. Przesyłkę możesz anulować w tej zakładce. Jeśli chodzi o zmianę statusu zamówienia na anulowane, to niestety nie ma takiej możliwości po stronie klienta. W zakładce zamówienia możesz dla siebie zmienić status zamówienia na anulowane.
@MiMary No właśnie o to chodzi, że z przesyłkami DPD tego nie da się zrobić w tej zakładce. Przesyłka wisi jako czekająca na nadanie i dostaje minusowe punkty za wysyłkę nie w terminie...