anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot ale tak naprawdę anulowanie zamówienia

MAMY ROZWIĄZANIE!
CZEMITO
#7 Wielbiciel#

@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_

Witam. Klient kupił ode mnie produkt, a ja niezwłocznie zamówiłem go w hurtowni i nadałem przesyłkę. Po niedługim czasie kupujący zgłosił zwrot tłumacząc się pomyłką, nie mógł już anulować zamówienia przez to, że nadałem paczkę i zmieniłem status na "w realizacji". Zadzwoniłem do hurtowni i udało mi się całe szczęście anulować zamówienie. Problem w tym, że w Allegro produkt jest zgłoszony do zwrotu a list przewozowy czeka na nadanie. Nie mogę anulować nadanej przesyłki ponieważ jest to DPD. Pieniądze zwróciłem już klientowi. Co mam zrobić w tej sytuacji? Czy jest możliwość zmiany statusu tego zamówienia ze zwrotu na anulowanie i czy można jakoś anulować list przewozowy? Numer zamówienia: 9e1310e0-ac9c-11ef-a8b6-55d822907db0

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6
MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @CZEMITO. Przesyłkę możesz anulować w tej zakładce. Jeśli chodzi o zmianę statusu zamówienia na anulowane, to niestety nie ma takiej możliwości po stronie klienta. W zakładce zamówienia możesz dla siebie zmienić status zamówienia na anulowane. 

   Marysia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
CZEMITO
#7 Wielbiciel#

@MiMary No właśnie o to chodzi, że z przesyłkami DPD tego nie da się zrobić w tej zakładce. Przesyłka wisi jako czekająca na nadanie i dostaje minusowe punkty za wysyłkę nie w terminie...

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@CZEMITO Poproszę odpowiedni zespół o wykluczenie tego zamówienia ze statystyk jakości sprzedaży. Wrócę tutaj, kiedy dostanę odpowiedź.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@CZEMITO Dostałam odpowiedź, że zamówienie nie jest opóźnione, więc nie wykluczymy go ze statystyk jakości sprzedaży. 

Po zwrocie środków kupującemu i pozytywnie rozpatrzonym wniosku o zwrot prowizji zamówienie zostanie automatycznie anulowane. 

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
CZEMITO
#7 Wielbiciel#

@nat_not Dziękuję za interwencję. Środki już dawno zostały zwrócone kupującemu a prowizji nie było ponieważ korzystam jeszcze z pakietu powitalnego. Jedynie co mnie teraz martwi to to, że nie można anulować listu przewozowego DPD. Czy nie będzie z tym jakiegoś problemu?

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@CZEMITO Nie, jesli etykieta została wygenerowana, ale nie została wykorzystana, nie powinno być problemów.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów