Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć,
chcę zwrócić pieniądze kupującemu, podążyłem za formularzem i jestem na etapie "brak środków na koncie payU". Czy mogę jakoś to konto doładować? Czy teraz mam odkręcać tamto, i wykonać zwrot ręcznie?
Swoją drogą wpłaciłem pieniądze na "saldo allegro" tam gdzie się rozlicza, ale widzę, że z tego nie może pobrać środków, a wypłacić to jest trudniej niż wpłacić -.-
Konto na Allegro Finanse mogą ci doładować jedynie Kupujący poprzez zakupy.
Poproś po prostu Kupującego o podanie numeru konta do zwrotu środków.
Konto do rozliczeń opłat za Allegro to oddzielna sprawa od płatności za zakupy u Ciebie.
A jak potem ze zwrotem prowizji?
@GreenDragonflay Jeśli automat odrzuci wniosek, składasz odwołanie i załączasz dowód zwrotu wpłaty.
i gdzie jest to odwolanie? caly czas odrzuca mi wykonanie zwrotu ;/
Odwołanie jest tu; https://allegro.pl/pomoc/odwolanie-od-decyzji-o-rabacie-transakcyjnym
Witam, dzieki za odpowiedz, chodzilo mi o zgloszenie odwołania w przyoadu gdzie nie mogą zrealizować mojego zwrotu do klienta.
Temat dotyczył zwrotu prowizji, a Ty pytasz o zwrot wpłaty kupującemu?
Na Allegro zwrot wpłaty robisz tak; https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/platnosc-od-kupujacego/jak-zwrocic-wplate-kupujacemu-xG71...
Na Allegro Lokalnie nie zwrócisz wpłaty tą metodą. Pieniądze musisz wypłacić na swój rachunek bankowy i oddać kupującemu zwykłym przelewem na jego konto.
Na samym dole podlinkowanego artykułu masz kontakt do Allegro, tam możesz pytać o szczegóły.
"Zwrot kupującemu a brak środków PayU"
Taki jest tytuł tego temat,
Nawiązuje do podobnego problemu który opisuje user wyżej.
Przy zwrocie wplaty system wkzuje ze nei ma środków na koncie (nie da się ich doładować) po 24 godz dostaje info, że nie zrealizowano zwrotu.
Ale 6 października (powyżej) ktoś zapytał o zwrot prowizji i moja odpowiedź dotyczyła odwołania od nieprzyznanego zwrotu prowizji. Ty podłączyłeś się z pytaniem o zwrot wpłaty.
Jeśli nie masz środków w Allegro Finanse, nie oddasz wpłaty tą metodą i nie doładujesz konta. Konto mogą Ci doładować tylko następni kupujący, którzy opłacą zakupy.
ok, dzięki
Witam,
chciałbym uściślić niemożność zwrotu wpłaty, ponieważ powyżej wspomniano o allegro lokalnie i powyższe odpowiedzi nie odpowiadają jednoznacznie na pytanie w mojej sytuacji. Otóż:
* sprzedaż na allegro (normalnym, nie lokalnie),
* wpłata kupującego,
* automatyczna wypłata środków - pozostało 0 PLN,
* zauważenie zmiany stanu faktycznego przedmiotu, poinformowanie kupującego przed wysyłką, decyzja o zwrocie środków i nie wysyłaniu,
* klikam na "zwrot środków", no i tutaj pojawia się informacja że do zwrotu X+Y przesyłka, ale środków jest 0 PLN.
Aktualnie widnieje zwrot który zostanie ponowiony w ciągu 24 godzin i stan 0 PLN.
Na razie nie interesuje mnie prowizja do allegro a sam zwrot środków kupującemu.
Czy na zwykłym Allegro (nie lokalnie) jest możliwość zapłaty za ten zwrot poprzez np. PayU, doładowania jakiegoś "konta" allegro z którego będą pobrane środki, czy jak wspomniano powyżej tak samo jak na allegro lokalnie, takiej możliwości nie ma na na zwykłym Allegro?
Czy w tym wypadku jedyna możliwość to wyciągnięcie numeru konta od kupującego i zwrot na te konto środków?
Czy w związku ze zwrotem poza Allegro istnieją jakieś potencjalne nieprzyjemności?
Pozdrawiam
Jeśli nie masz odpowiedniej kwoty na PayU to możesz zwrócić na konto kupującego albo czekać aż pojawi się odpowiednia kwota za sprzedaż i wtedy zwrócić przez PayU.
Na razie nie ma możliwości doładowania konta PayU (Allegro planuje wprowadzić taką funkcję).
Jedyną nieprzyjemnością będzie to, że nie dostaniesz automatycznego zwrotu prowizji i będziesz musiał się odwoływać
"Allegro planuje wprowadzić taką funkcję" - tylko kiepsko mu to planowanie wychodzi.
Swoją drogą jest to absurd (porównywalny do zdzierania haraczu z kosztów przesyłek), żeby żądać zwracania kosztów tą samą metodą, którą była realizowana płatność, a jednocześnie uniemożliwiać doładowania konta PayU, gdy nie ma na nim środków.
@v1rOOz Allegro dopuszcza zwrot środków kupującemu poza AF. Zapytaj kupującego o nr konta i oddaj kasę.Później napiszesz o zwrot prowizji.
Co w sytuacji gdy dokonam zwrotu za towar na konto kupującego poza allegro, a wygenerowałem już zwrot płatności z konta PayU na którym mam w tym momencie 0zł, i płatność jest ciągle w realizacji. Jeśli ktoś wpłaci na moje konto PayU środki za zakup innych przedmiotów to zwrot płatności zostanie zrealizowany i kupujący otrzyma wówczas dwa razy zwrot.
Co powinienem zrobić w takiej sytuacji aby anulować zwrot płatności z listy zwrotów płatności?
Powinna być taka opcja na Liście zwrotów płatności....
Dołączam się do się do tego mam ten sam problem i nie wiem co robić
mam ten sam problem
Dopuszcza, ale robi to jakby "w drodze łaski", bowiem w pierwszej instancji odmawia zwrotu prowizji i każe się odwoływać. Po odwołaniu i przyznaniu zwrotu odpisują w stylu: "No, jeszcze tym razem zwrócimy ci niesłusznie pobraną prowizję (za towar, którego nie udało się sprzedać), ale to nie jest słuszna koncepcja, więc na drugi zwracaj taką metodą, jaką ci płacono".
Ale na AL nie oddasz środków przez AF, więc!🤔