anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot prowizji

pakaoutlet
#8 Zapaleniec

Witam 

Mogę prosić o zwrot prozwizji dla tego zwrotu 1ea55991-9d07-11f0-8c40-1f271b1d3907

 

 

oznacz moderatorów
15 ODPOWIEDZI 15

mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

bo?

oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#20 Guru ⭐⭐

@pakaoutlet  możesz, normalnie kliknij "Zwrot prowizji"

oznacz moderatorów

pakaoutlet
#8 Zapaleniec

Dziękuje za rade ale sprawa jest troszke bardziej skomplikowana.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@KOGIEL_T napisz tu https://help.allegro.com/en/sell jeśli się nas wstydzisz .

oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#20 Guru ⭐⭐

@mdrogeria  to chyba do @pakaoutlet  😁

oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#20 Guru ⭐⭐

@pakaoutlet  nom niestety, my nie mamy szklanej kuli i nie wiemy jak bardzo sprawa jest skomplikowana, zapytałeś się czy możesz prosić, no to dostałeś odpowiedz

oznacz moderatorów

pakaoutlet
#8 Zapaleniec

Bardziej oczekiwałem pomocy konsultanta.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐
oznacz moderatorów

matt_rose
Moderator
Moderator

Cześć @pakaoutlet, opisz proszę swoją sprawę i dlaczego jest skomplikowana 🙂

   Mateusz
   Moderator
oznacz moderatorów

pakaoutlet
#8 Zapaleniec

Witam. 

Zadziałałem troche nie w tej kolejności mianowicie najpierw zleciłem wypłate pieniedzy z konta allegro po czym zleciłem zwrot za zwrócony produkt a następnie wystąpiłem o zwrot prowizji. Zwrot niestety nie doszedł do skutku z powodu braku środków na koncie a co za tym idzie zwrot prowizji został odrzucony. Po zwrocie pieniędzy nie ma możliwości już zlecenia zwrotu prowizji.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@pakaoutlet trzeba się odwołać  ,ale po skutecznym zwrocie środków klientowi 

oznacz moderatorów

pakaoutlet
#8 Zapaleniec

Zwrot środków nastapił dwa dni poźniej ale nie ma możliwości w szczegółach zamównia aplikowac ponownie o zwrot środków. W zakładce złożone wnioski też nie widze takiej opcji. 

 

edit: status wzniosku widnieje jako odrzucony

oznacz moderatorów

matt_rose
Moderator
Moderator

Dziękuje @pakaoutlet, konsultuję Twoją sprawę.

   Mateusz
   Moderator
oznacz moderatorów

matt_rose
Moderator
Moderator

@pakaoutlet Niestety nie odnajduję zamówienia po identyfikatorze, który podałeś. Podaj proszę numer zamówienia.
Alternatywnie możesz odwołać się w tej sprawie pod tym linkiem.

   Mateusz
   Moderator
oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#20 Guru ⭐⭐

@pakaoutlet  no to jeszcze raz zrób zwrot środków dla kupującego ( jak trzeba , to "doładuj " środki ) , a później zgłoś się o zwrot prowizji

oznacz moderatorów