anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot przed wysłaniem paczki, ale po wygenerowaniu etykiety

AstraDigital
#8 Zapaleniec#

Cześć, co zrobić w sytuacji gdy Klient zgłosił zwrot jeszcze zanim wysłaliśmy paczkę, ale już po wygenerowaniu przez nas etykiety? Mogę po prostu nie dać paczki Kurierowi? Czy Allegro będzie to widziało, jako opóźnienie w wysyłce? Jak to zrobić, żeby nie zgarnąć minusowych punktów ani nie wygenerować jakichś kosztów?

@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@AstraDigital Żeby zamówienie nie liczyło się do jakości sprzedaży - zwróć wpłatę do Klienta, następnie zgłoś się o zwrot prowizji za to zamówienie. Tutaj znajdziesz instrukcję jak złożyć wniosek. Gdy otrzymasz rabat transakcyjny (zwrot prowizji) za to zamówienie, nie będzie się wliczać do jakości sprzedaży.

Co do etykiety - opłatę naliczamy w momencie jej wykorzystania. Jeśli etykieta jest wygenerowana, ale nie nadasz paczki, to nie naliczymy opłaty za nią. 😊

oznacz moderatorów